הוא הידיד ההכי טוב שלי..
ובזמן האחרון אני ממש חושבת עליו..
ואני לא יודעת מה לעשות.. כי אני ממש לא רוצה לאהוב אותו..
אנחנו ידידים טובים ממש כבר שנה... והוא יודע הכל עליי.. ואני הכל עליו..
ואני כמעט בטוחה שהוא לא אוהב אותי..
למרות שתמיד שאנחנו ביחד הוא מנסה להתקרב ולחבק אותי.. וברור שאני מחבקת אותו..
ותמיד זה היה חיבוק של אח כזה.. אבל בזמן האחרון אני מרגישה שלי בכל אופן זה ממש יותר מזה..
חברה שלי אומרת לי שאני אוהבת אותו..
אבל אני אומרת לה שלא!!
אני לא רוצה לאהוב אותו.. כי אני יודעת שאני רק יסבול..
אז בקיצר אני מקווה שתעזרו לי.. תגידו לי מה לעשות.. אני ממש פוחדת לאהוב אותו.. או בכלל יותר גרוע לסבול..
תודה מראש..
אין דבר כזה לא רוצה לאהוב.. את לא בוחרת את מי לאהוב.. זה פשוט בא..
לדעתי.. את צריכה להגיד לו שיש לך משוו אליו.. תראי מה הוא יגיד..
אבל אני פוחדתת.. זה יכול להרוב את הידידות שלנוו
אז תנסי להדחיק.... לא מומלץ להדחיק רגשות אבל החלטה שלך!
את אוהבת אותו ובגלל שאת "לא רוצה לאהוב" את מדחיקה את זה ומנסה להכחיש וזה הכי גרוע.
לדעתי תנסי לברר אם הוא מרגיש משהו כלפייך... אין לדעת.
אויי זה הקטע הכי חרא בידידים..שאין דבר כזה ידידים טובים טובים
תמיד מישהו מתאהב במישהו השני.......אחח שכמה שזה נכון בכל המקריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם לא יעזוררר שמעוווווו....אין ידידים הכי טובים שאחד מהם לפחות לא מרגיש משהו לשני...כי מכירים את הבן אדם ורואים ומכירים תאופי שלו אז לא יעזור בדין
את חייבת לברר מה הוא מרגיש...ואם את מחליטה לספר לו...קחי בחשבון שזה יכול להרוס תידידות ביניכם...
למרות שחברה שלי אמרה לידיד טובבבבבבבבבבבב שלה...והוא לא מרגיש...והיא סיפרה אחרי שהיא שכחת קצת...הם קבעו להישאר אותו דבר בפעם הראשונה אחר כך שהיא ראתה אותו היא התביישה קצת אבל זהו עבר לה והם ידידים טוביםםםםםםםםםם מאודדד לה יש חברר והוא אוהב את חברה שלה..חיחיחיח גם באותו זמן הוא אהב אותה והיא ידעה (את חברה שלה) 😊
וקחי עוד משהו בחשבון...
שאם אתם תיהיו ביחד...בחיים זה לא יחזור להיות כמו פעם ידידים...גם מקרה כזה היה לי אצל חברה שלי אחרת וחבר שלה לשעבר...סיפרתי באחד הפורומים פההה ....כאילו ביקשתי עזרה חחחחח 😊