אתה יכול להכיר מישהי שנים ואז בוקר אחד לקום ולשים לב שהיא נראית שונה בעינייך,יפה חכמה יותר, מצחיקה יותר
ספרי פה על כאלה מקרים שהכרתם אנשים במשך שנים ואז פתאום התאהבתם
לדעתי אהבה בא מזה שאתה מבין שאתה מאוהב
לפני זה האהבה לא קיימת
אם על זה שאלתה 😊
דברים כאלה באמת קורים...
פתאום רואים את האדם באופן שונה...
זה בא כזה לבד, בהחלט בא בהפתעה 😊
חחח נכון... זה מה שקרה לחבר שלי ולי....
היו תקופות שהוא נראה לי חמוד.. ואחרי זה הוא נראה לי דוחה ומתנהג כמו בהמה
והוא חשב שאני מגעילה... אחרי זה כבר לא עניין אותי ממנו (למרות שחיבבתי אותו מאוד)
והוא החליט פתאום שאני יפה וחמודה וחכמה...
אני כמובן חשבתי שנדפק לו השכל (או יותר נכון שקיבל שכל 😊😊 )
אבל עכשיו שאני רואה שזה לא רק אצלו אפשר לבטל לו את הפגישה עם הפסיכולוג
^^^^^^^^^^^
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני עם התגובה של לודה...
פתאום רואים את הבנאדם שונה....
נראהלי שלא הבנתם...חחח
הוא/היא שכתב/ה את הנושא לא בא/ה לשאול איך יודעים מתי מאוהבים..
אלא שתרשמו פה מקרים כאלה שפתאום גיליתם שהתאהבתם...
ולי זה קרה עם הידיד הכי טוב שלי..
אפילו כתבתי על זה סיפור פה באתר..
הוא אהב אותי במשך חודשים ארוכים..ואני לא רציתי כי ראיתי בו רק ידיד ופתאום לאט לאט התחלתי לגלות שאני דווקא כן מעונינת בו!
פתאום שהוא היה בא לידי הייתי מתרגשת...התחלתי יותר להתיחס אליו, יותר לדבר איתו, פתאום כןאהבתי אותו(מה שלא היה לפני)
פתאום המראה שלו כן מצא חן בעיני...וכאלה..
בסוף גיליתי שזה סתם היה בילבול...מלחץ של החברה וכאלה...
אבל לא משנה.. 😊
חכמה אני אה? 😂
חחחיחיח סתאאאם
חחחחחחחחחח
כן...תגידי יש לך מספר אייסי?
טוב גם לי יש סיפורים כאלה חחח 😊
היה לי ידיד שהוא רצה אותי. אני לא רציתי אותו.
ואז בסופו של דבר לא יודעת למה נהיינו זוג.
זרקתי אותו כי לא רציתי אותו.
אחרי איזה חודש פתאום רציתי אותו. חזרנו. היינו יחד 4 חודשים. ואז הוא לא רצה אותי חחח
ואז נפרדנו.
ואחר חצי שנה חזרנו. שנינו רצינו אחד את השניה והיינו יחד 9 חודשים 😊
[בסך הכל שנה וחצי]
ונפרדנו לפני איזה 5 חודשים בטוב ועכשיו רק ידידים טובים חחח
קרו לי עוד כמה מקרים כאלה עם מישהו שלא רציתי ואז רציתי ואז הוא לא רצה ואז אני רציתי
ובסופו של דבר תמיד קורה ששני הצדדים רוצים 😊
זה מגניב חחחח
אני מסכימה עם כולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש לי ידיד מאוד טוב הכרנו לפני שנה וחצי... ודיברנו הרבה ותמיד ידעתי שהוא רוצה אותי וגם אני הרגשתי אליו דברים... ואז לפני חצי שנה הוא בא לפה במיוחד בטרמפים כדי להגיד לי מה הוא מרגיש והפכנו להיות זוג.. היינו יחד חצי שנה עד לפני שבוע שהוא ניפרד מימני 😢
ובהתחלה אהבתי אותו מאוד אבל עדיין לא הייתי ממש מאוהבת, ואז פתאום התחלתי להרגיש את זה שאני לא יכולה בלעדיו.... ושהוא הדבר הכי חשוב לי בחיים.
חחח כן אהבתי תסיפורים שלך..