האם אפשר להשתמש רק בקונדום כאמצעי מניע?
לא יש כל מיני אמצעי מניעה. העיקריים הם גלולות וקונדומים.
אבל אם נגיד ועשיתי סקס רק עם קונדום...לא חייב גלולות נכון?
אממ אם את יודע להשתמש בו טוב אז לא חייב.. אבל רצוי גם גלולות כי קונדום יכול להיקרע
אז אי אפשר להשתמש רק בגלולות?
אם אתה משתמש בקונדום נכון (ז"א יודע לשים אותו כמו שצריך ורואה שהקונדום לא נקרע במהלך הסקס) לא יהיה הריון.
אם האישה לוקחת גלולות למניעת הריון ולא מפספסת אף גלולה ולוקחת לפי הזמן אין מצב בעולם שתיכנס להריון. אבל גלולות מומלץ לקחת שיחסי המין הם קבועים כמו אצל בעל ואישה, והגלולות ניתנות ע"י רופא נשים.
כשהו נקרא אז רואים שהוא קרוע נכון?
את יכולה להשתמש רק בקונדום כמאצעי מניעה.. אם זאת הכוונה
אבל אם את רוצה להיות יותר מחוסנת אז אפשר גם לקחת גלולות וכל מיני אחרים.. וזה מעניק חסינות גדולה יותר
אבל בעיקרון גם אם קונדום אפשר.. אחוזים קטנים יותר זה הכל
תמיד אומרים להשתמש גם בגלוגות וגם בקונדום.. ככה הסיכויים להריון יותר קטנים...
אבל אסור להשתמש רק בגלולות ובלי קונדום כי הגלולות לא מגינות נגד מחלות מין
[חחח כן כן, שיעור חינוך מיני חח]
אם בני הזוג עוברים בדיקות ואין להם מחלות אפשר רק גלולות כמו אצל זוגות נשואים.