אולייי תרחיב/י יותר ונוכל לעזור? אני בכייף מוכן
עזוב אחי לא בזין שלי לדבר על זה
גם ככה זה לא הכי יעזור אני ינסה לפתור את זה או משהו
הכל זאת אהבה חרא של הרגשה
QUOTE (JestMe @ 28/08/2005) עזוב אחי לא בזין שלי לדבר על זה
גם ככה זה לא הכי יעזור אני ינסה לפתור את זה או משהו
הכל זאת אהבה חרא של הרגשה
לעעעע...אח שלי..ספר..אני עברתיי דברים כאלוו תאמיןן לי! קיצר ספר אחי אני יוכל לעזור..
אהבתייי 😊
אני מתה על הדברים כאלה חח.. רשמתי חלק ביומן