אנשים חולה עליכם לא הייתי כאן הרבה זמן הייתי בצפון לבקר תחברים ידידות חברים שלי אמרו לי שיש כוסיות חדשות שאני לא מכיר והם מיסתובבות איתנו הם אמרו שהם גם יהיו אז אמרתי סבבה כוסיות ברור שסבבה! קיצר אני לא אחד שמיתרגש מהר ביכלל לא אף פעם לא היתה לי חברה ואף פעם לא אהבתי מישהי אהבה אמיתית ולא סתם חרמנות של רגע תמיד הייתי פעם עם זאת פעם עם זאת ועושה מה בראש שלי אבל שהגעתי לשם לא חשבתי על אותם בנות שמיסתובבות איתם עכשיו רציתי לראות את כולם לא ראיתי אותם מלא זמןןןןן ויום לפני זה ניכנסה אלי לאיסי מישהי חבר אמר שזאת אחת מאותם כוסיות דיברנו וזה סבבה היא שלחה תמונה והייתי בהל אך מישהי יכול להיות כל כך יפה?? זה כאיו היא יצא מאחת הפנטזיות שלי ותמיד חשבתי שלא יכול להיות מישהי יפה כל כך כניראה שאני צריך לחשוב שוב כי היא כזאת מושלמת! קיצר אחרי שדיברתי איתה באיסי וראיתי תתמונה לא הכי האמנתי שזאת היא וזה סבבה אולי כן אבל בכל זאת צריך לראות דבר כזה בשביל להאמין קיצר הלכתי לראות את כולם וזה חברים טובים ידידות שלא ראיתי שנייים (טוב האמת חודשים אבל חפיף) ואז ראיתי אותה היא כזאת מושלמת !!!! אני מישתגע אך לא ראיתי אותה אף פעם שהיא למדה איפו שחברים טובים שלי לומדים וכימעט תמיד היסתובבתי שם הייתי בהלם עד שיצאתי מיזה דיברת עם חברים וזה צחקנו בכל זאת לא ראיתי אותם שנים אבל תמיד הגנבתי מבטים אליה הייתי בהלם אבל בסוף היא היתה צריכה ללכת הכי מוקדם בעולם באסההה בחיים לא היתבאסתי ככה או ניכנסתי לדיכאון ביגלל בת חח ואני רציני בחיים תמיד חשבתי הן באות הן הולכות אבל לא עם זאת אני מישתגע בחיים לא הרגשתי ככה 😯 זה באמת מוזר בקושי הצלחתי להגיד לה שלום חח ושדיברתי איתה המילים יצאו בשקט והכי לא ברור בעולם אני לא יודע אך היא הצליחה להבין אותי ביכלל חחח מה זה כל זה מה זאת ההרגשה הזאת זה שוב סתם חרמנות של רגע ש"בא לי עליה" או שזה יותר מיזה??
לדעתי נידלקת עלייה חזק... כמו שאמרת בחיים לא ראית מישהי יותר יפה מימנה.
אם היא מוצאת חן בעיינך למה שלא תנסה להזיז עניינים?
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 27/08/2005) לדעתי נידלקת עלייה חזק... כמו שאמרת בחיים לא ראית מישהי יותר יפה מימנה.
אם היא מוצאת חן בעיינך למה שלא תנסה להזיז עניינים?
אני גר באילת כמו שחלק יודעים והיא בצפון סוף העולם!
אז תישכח מזה גבר אומרים ששום מרחק בעולם לא יכול להרוס האהבה
אבל זה חרטה זה רק תאוריה
תכלס אילת וצפון אין מצב בכלל
אז פשוט תרד מזה כי יש מלא דגים ב-ים
ולא אמרת בן כמה אתה אבל אתה נשמע צעיר
אז תמצא את האחת שלך יש לך עוד הרבה זמן...
מקווה שעזרתי למרות שלא את זה ציפת לשמוע.. 😊
QUOTE (nene_21 @ 27/08/2005) אז תישכח מזה גבר אומרים ששום מרחק בעולם לא יכול להרוס האהבה
אבל זה חרטה זה רק תאוריה
תכלס אילת וצפון אין מצב בכלל
אז פשוט תרד מזה כי יש מלא דגים ב-ים
ולא אמרת בן כמה אתה אבל אתה נשמע צעיר
אז תמצא את האחת שלך יש לך עוד הרבה זמן...
מקווה שעזרתי למרות שלא את זה ציפת לשמוע.. 😊
😊 ,תודה על התמיכה אח שלי
בל זה הדבר הכי יפה שראיתי החיים אחי היא כזאת מושלמת
יש לה עניים כאלה מהפנטות אתה יכול לעמוד שעות וסתם להיסתכל עליה
ואני עולה לצפון בערך פעם בחודשיים ובחגים מידי עם בכל זאת יש לי שם מישפחה חברים
אחי אני יודע שזה נדוש אבל נידפקתי אני לא יכול להוציא אותה מהראש
ואני ב 15 אח שלי
פששי מותק סחטישש. 😉
לדעתי עם המרחק אפשר להזיז עניינים.. אתם יכולים סתם גם להיפגש במרכזזז..
ולפעמים שהיא תבוא לאילת עם חברות וזה שכנעע אותההה..
בהצלחה מאמי!
תודה נשמה אבל אני פוחד עכשיו
וכל הביטחון העצמי שלי נעלם אך שאני רואה אותה!
אוקי לא ידעתי שיש כזה מרחק עצום בינכם...
תיראה כמו שאמרתי רק נדלקת עליה כי היא ניראת טוב. זו עדיין לא אהבה. תנסה לשכוח מימנה.
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 28/08/2005) אוקי לא ידעתי שיש כזה מרחק עצום בינכם...
תיראה כמו שאמרתי רק נדלקת עליה כי היא ניראת טוב. זו עדיין לא אהבה. תנסה לשכוח מימנה.
לא יכול להציא אותה מהראש 😢
אתה יכול.... תיראה אתה לא מכיר אותה ראית אותה נדלקת עליה... יש עוד מלא בנות יפות😊
אתה לא מאוהב בה או משו.
לא יכול ניסיתי כל פעם שאני עוצם עניים אני רואה אותה
שאני יושן אני חולם עליה
התחרפנתי
חחח אל תדאג סע לים לקניון תראה מלא בנות זה יעבור לך..
אח שלי ניסיתי אןן אני חולה על העניים שלה על הגוף המושלם שלה
יש לה עניים כחולות מושלמות אן אני רגיש לזהה זה חולשה אצלי אחי
אני לא מסוגל לשכוח אותההה כוס אמו העולם בא לי למות קושר לצוואר לולאה עם חוט
אתה חייב לישקוח אותה אין לך בררה.....
וחוץ מיזה זה נימע שאתה לא אוהב ממש אותה....כאילו את האישיות.. אתה אוהב איך שהיא נראת...
אז תימצה לך ילדה שגרה יותר קרוב אליך ואז תוכל ליהיות איתה.... 😉
חשבתי על זה אבל אני רוצה להכיר אותה
ואנשים אולי לא הבנתם טוב אני כימעט כל חופש בצפון
אצל דודים סבא סבתא זה לא שאני יראה אותה פעם בא
אני כימעט כל חופש נוסע אםם ושהיא כאן אנחו יכולים להיפגש
זה לא כמו עם חברים שלי הם בצפון אני מכיר אותם מכתה א עד שעברתי לכאן
ואנחנו בקשר וניראה לי שעוד נישמור עליו להרבה זמן בכל זאת יש אינטרנט אפשר לדבר
שהם כאן להיפגש...