אתה מקבל טלפון של בחורה:
אם אתה מתקשר מיד - אתה נואש.
אם אתה מחכה 4 ימים- אתה לא מנומס.
אם אתה מציע להפגש בפאב- אתה רק מחפש זיון.
אם אתה מבקש ממנה להציע מקום- אתה לא יוזם מספיק.
אם אתה לא מציע לאסוף אותה- אתה לא ג'נטלמן.
אם אתה מציע לאסוף אותה בביתה- אתה לא מכבד את פרטיותה.
אם אתה לא מציע להזמין אוכל- אתה קמצן.
אם אתה מזמין אוכל והיא לא רוצה- אתה מרוכז בעצמך.
אם אתה דורש לשלם- אתה שוביניסט.
אם אתה מסכים להתחלק בחשבון -אתה קמצן.
אם אתה לא מלוה אותה לאוטו -אתה חסר נימוס.
אם אתה מציע ללוות אותה הביתה- אתה חצוף.
אם אתה מתקשר באותו הערב להגיד שלא נראה לך- אתה פוסל בלי לתת צ'אנס.
אם אתה יוצא איתה 3 חודשים כדי לתת צ'אנס ואז חותך- אתה שברת את ליבה.
אם אתה מחכה כמה ימים לתת לה צ'אנס לחוות דעתה קודם- אתה חסר התחשבות.
אם אתה חותך ממנה באס אמ אס- אתה חתיכת מניאק.
וכל זה בלי לקחת בחשבון שאולי שכבת איתה בפגישה הראשונה.
אז אתה בכלל אבוד.
מסקנה:
בכל מקרה אתה ניאנדרטל, גבר גס רוח, ילד שעוד לא התבגר, חסר כבוד וחסר טאקט,
חושב את עצמו, שחצן, מריח לא משהו, בעל זין קטן, גומר מהר, תקוע בשלב האנאלי,
לא שווה התייחסות, חסר רגישות, לא קשוב לרגשות אחרים, קמצן ובאופן כללי חרא של בן-אדם.
מה לעשות. ככה זה.
חחחחחחחחחחחחחח מה שנכון נכון 😉 😛
חחחחחחח גברים.. אי אפשר איתם.. ואי אפשר בלעדיהם 😊
חחחחחחחחחחחח יפה.. אבל נכון
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי בטירוףףףףףףףףףףףףףף
נכון !! חחחחחחחחח
QUOTE חחחחחחח גברים.. אי אפשר איתם.. ואי אפשר בלעדיהם
חחח יאפ.. אי אפשר איתם ואי אפשר לשרוף את כולם..
קיצור גברים- תקראו את המחשבות שלנו- זה כל מה שאנחנו רוצות...
חחחח אהבתי
ותאמת זה כל כך נכון ! 😉
חחח רגע אז מה הם כן יכולים לעשות ??
וזה יהייה בסדרר??
חחחחחח אח אח.. כמה שזה נכון מצד האישה.... אח...
QUOTE (ligosh @ 25/08/2005) חחח רגע אז מה הם כן יכולים לעשות ??
וזה יהייה בסדרר??
זה את צריכה לענות...
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 25/08/2005) חחחחחחחחחחחחחח מה שנכון נכון 😉 😛
חחחחחחח גברים.. אי אפשר איתם.. ואי אפשר בלעדיהם 😊
חח אהבתי תכתבה וגם את מה שכתבת
מה שנכון תמיד נכון בסופו של דבר נשים שמעוניינות בכייף ואחר כך בילדים לא יכולות להיות לבד..
זה ממש לא נכון... חלק מהדברים כן אבל החלק השני של כל דבר לא נכון
דוגמא:
אם אתה מתקשר מיד - אתה נואש.
אם אתה מחכה 4 ימים- אתה לא מנומס.
----- תתקשר אחרי יום-יומיים
חוץ מזה אם היה קליק אני הייתי רוצה שיתקשר אפילו בלילה של אותו ערב
זה לא עושה אותך נואש זה אומר שנהנית מאוד ושאתה רוצה להמשיך את זה... למה לא להראות את זה לצד השני? אם היא תחשוב שבגלל זה אתה נואש זה בסה"כ אומר שהיא לא בעניין
אם אתה מציע להפגש בפאב- אתה רק מחפש זיון.
אם אתה מבקש ממנה להציע מקום- אתה לא יוזם מספיק.
----- תזמין אותה לבית קפה
חחחחחחח יפה אהבתי תודה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*