היי!
תראו יש לי חבר אנחנו עוד מעט שנה יחד ואני עולה לכיתה י',
וזאת אהבה ראשונה שלי.. ושלו...
ויש לי קצת מחשבות שאני עצמי מפחדת מהם בזמן האחרון
ואני צריכה ייעוץץ... בבקשה אם בא לכם תוסיפו אותי למסגנר שלכם
אני שמחה אם מישהי או אפילו מישהו שכבר עבר/ה את זה.. אולי תוכל לייעץ לי, או לעזור לי..
פליזזז
זה המסנגר שלי:
zohar_s10@walla.com
תודה מראש 😊 😉
לא הבנתי באיזה נושא את צריכה ייעוץ? ייעוץ מיני?
בדיוק ..איזה מחשבות יש לך?
חחח
לא, לא ייעוץ מיני...
דברים שאני מתלבטת בהם בקשר.. אבל הכי טוב זה יהיה לדבר איתו כמו שמישהי אמרה לי.. 😊
אני מתה מפחד ואני מקווה לעבור את זה על הצד הטוב ביותר..
המישהי זאת אני חחחחח
שמחה שעזרתי לך 😊
אהה חח באמת? 😁
אז מזה תודה לך 😊 😊
אם יש לך כל מיני חששות הפיתרון הטוב כמו שאמרו כבר זה לדבר איתו
אבל ישנן כמובן עוד פתרונות את יכולה לשאול בקשר לחששות שלך אנשים שהם מנוסים בעיניין או אפילו חברה טובה שמבינה בזה קצת..
תדעי יש המון דברים שזה לא נורא אם לא יודעים אותם על הפעם הראשונה.. זה טוב שזה חדש גם לך וגם לו..
ואז אתם חווים את החוויה ביחד וזה יהיה זיכרון משותף שלכם..