אבל למי שלא מכיר-הנה קישור:
מחשבון האהבה (באנגלית)
זה ממש עצוב....לי ולאקס שלי יצא 99%!!!! ובכל זאת נפרדנו!
(זה רק אומר שזה ממש לא נכון אז אל תתייחסו לתוצאות שלכם יותר מדי ברצינות).
חחחחחחחחחח את מצחיקהה...את כל הזמן כאילו משכנעת לא להיסתכל....חחחח..........
((אתם בטח לא מכירים) ו"זה שטויות") חחחחחחחח אז למה את שמה את זה 😂
מכירה את זה מאמי
אבל כיף לנסות שוב עם כל מיני שמות 😊
31%
אבל זה חארטות. כל מקום יוצא משהו אחר.
אוקיי יש לי שאלה... מה אם אני יכולה לכתוב את השם שלי בכמה צורות באנגלית? או אם יש לי שם שני? חחחחחחחחחח מה אז? 😁
אל תקראו כמה אחוזים זה טיפשי.. תקראו את הערה שלמטה.. זה די נכון!
תודה על הקישור 😊
זה חרטות,כי באמת כל מקום יוצא משהו אוחר
יצא לי 0 אחוז 😊
אני גדול 😁
מכירה!!!אצלנו עושים את זה גם לבד למרות שזה שטיות זה נחמד
חחחחחחח זה באמת שטויות לא רק שבכל מקום זה רושם משו אחר אלא זה רשם 55%
חחח מה שבאמת לא נכוןןןן...
וכן אני מכירה את זה שאפשר לעשות בעצמנו..עושים את זה בכתב..פשוט מאוד אם למשל היו זוג שוקראים לו שלי ושלום אז היה יוצא להם יותר אחוזים
בעעעעעעעעעעעעעעעע
שזה לא יהיה נכון!!!!