אני עשיתי את הסיפור הראשון והיחיד שלי באתר!
ואני רואה שכמעט ואף אחת לא נכנסת אפשר לדעת למה??
מה זה לא יפה?
אם זה לא יפה אז אני אחשוב על משהו אחר!
אבל לפחות תגידו משהו בבקשה! 😊
סורי הוספתי בטעות פעמיים!
גם לי... 😢
כתבתי סיפור שקרה לי... וזה חשוב לי....
אני חייבת עזרה....
-איימס-
תראי יש הרבה אנשים שקוראים את הסיפורים ופשוט לא מגיבים
דבר שני אם זה משהו אמיתי שקרה לך את יכולה לפרסם בפורומים האחרים ואנשים יעזרו לך
בכל אופן אני נועלת... אם יש לך עוד שאלות או בעיות שלחי לי הודעה לפרטי אני אעזור לך בשמחה 😊