אנשים ספרו איך היה אתמול?????
מה עשיתם מה קניתם איך היה???.
אווווווווי 😮 😕 למה מאמי????????.
הייתי בערב ט"ו באב עם החבר 😊 היה נחמד
הייתי לבד בבית
איך היה לך מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני חזרתי מהקיבוץ והישר משם הלכתי לחברה שלי ובאו כמה ח'ברה ועשינו צחוקים היה נחמד... חעחעח
הייתי עם מי שאני יוצאת איתו כרגע.. - הכנתי לו ארוחה רומנטית על הדשא בבית שלי עם שמיכה וכריות ונרות מביב- היה כיייפייייייי... וביום שבת יצאתי למסיבה 😊 😊
הסתכלתי כדורגל
הייה טוב 😊
יאא שירנו'ש איזה רומנטי
יפהה אהבתיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הייתי באמפי פארק... היה הופעה של שייגעצ!!
היה נחמד!! 😊
-איימס-
הייתי עם חבר שלי😁
חח
היה כיייףף בטירוףףף
אוהבת מלאאאאאאאאאא
ניצנושש 😊
חשבתי על האקס שלי כי יומיים לפני ניפרדנו והייתי בדיכי 😢 וכמובן לבד בבית.
הלכנו אני ועוד איזה 7 בנות לבית של מישי ראינו סרטים אכלנו פיצה ועשינו מלאאאאא צחוקים היה ממש כיף ! 😁