חחחחחחחחחח איזה חמודיםםםםםםםםםםםםםםם
והכי מגניב שיש כאלה שממש צודקים....
חכמים ...😊
מור'צי 😊
חחחחח איזה שרוטים!:lol:
אבל למה כל הילדים פה נוצרים?
צריך לעשות סקר כזה לילדים בארץ
חחחחחחח
אשכרה תמימות של ילדים!!
חחחח אני מכירה את זה.. איזה מצחיק חח
חחחחחחחחחח איזה חמודים אהבתייי 😁
אוהבת מלאאאאאאאאאאאאאאאאא
ניצנוש 😊
😯 חח זה ממש ממש חמוד
אבל אין את זה במדור "אהבה והומור" ?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה ילדים..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני הכי ניקרעתי מאלה:
"בחוק כתוב שצריך להיות בני 18 כדי לנשק אז אני לא רוצה להסתבך.. " (קן בן 7)
"אגיד לאישתי שהיא נראית טוב, תמיד. למרות שהיא בטח תראה כמו משאית. (ריקי בן 10)
"בפגישה ראשונה, הם צריכים לשקר אחד לשני, וזה צריך לעניין אותם מספיק כדי להפגש שוב". (מרטין בן 10)
פשוט תמימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שזה קורע
QUOTE (MAMIT @ 12/09/2005) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני הכי ניקרעתי מאלה:
"בחוק כתוב שצריך להיות בני 18 כדי לנשק אז אני לא רוצה להסתבך.. " (קן בן 7)
"אגיד לאישתי שהיא נראית טוב, תמיד. למרות שהיא בטח תראה כמו משאית. (ריקי בן 10)
"בפגישה ראשונה, הם צריכים לשקר אחד לשני, וזה צריך לעניין אותם מספיק כדי להפגש שוב". (מרטין בן 10)
פשוט תמימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שזה קורע
גם אני נקרעתי מאלו!!
במיוחד מריקי בן 10 ואשתו המשאית 😁
הכי חמודים שיש הקטנטנים האלו 😁
חחחחחחחחח
קראתי את זה פעםםם
אהבתי...