אז ככה:
יש לי ידיד שאני לא יודעת מה הוא רוצה ממני..
לפני שנה בערך הוא אמר לי (באייסיקיו) שהוא דלוק עליי אבל נראלי שזה עבר לו..
ועכשיו, פגשתי אותו שוב, והאנשים מסביב אומרים שיש לו משהו אליי, אבל הוא לא נתן רמזים ולא הראה שום רגש.. אז ניסיתי לרמוז לו (למרות שאני לא בטוחה מה יש לי אליו) וניסיתי להתקרב אליו יותר והכל, אבל בגלל (וסליחה על מה שאני אגיד עכשיו חח) שבנים כנראה דיי מפגרים והם לא מבינים רמזים, הוא לא ניצל את ההזדמנויות שהיו לו... אחרי זה דיברנו באייסיקיו והוא אמר לי שיש לו רגשות אליי ושהוא מתגעגע אליי ושהסיבה היחידה שהוא לא עשה כלום היא שפשוט הוא חשב שאין לי אליו כלום ואני רק רוצה שנהיה ידידים... ומאז הפעם הזאת, הוא פשוט הפסיק לדבר איתי! אז כאילו, זה נראה לכם בסדר שהוא אומר לי משהו כזה ואז פשוט מתעלם ממני? (כאילו אנחנו לא גרים באותה עיר או משהו.. אבל הוא לא שולח הודעות ולא כלום).. אז אני כבר ממש לא יודעת מה לעשות.. כי מצד אחד הוא היה ממש חמוד אליי והיינו 3 ימים ביחד (הוא בן של חברים של ההורים שלי והיינו ביחד בחו"ל) וראיתי שהפריע לו שדיברתי על בנים אחרים והכל, אבל מצד שני, הוא לא עושה שום צעד (והוא לא הטיפוס הביישן..). המחשבה הראשונה שלי בנושא הזה שהוא פשוט לא התבגר עדיין חח (למרות שהיו לו כבר דיי הרבה חברות והוא כבר התנשק והכל) ושאני צריכה למצוא מישהו יותר גדול ממני (כי הוא בגיל שלי...).
חשוב לי להגיד שלא היה לי חבר אף פעם... וגם לא אהבתי אף פעם מישהו...
מה לעשות?
נ.ב
אל תגידו לי "תנסי את ליזום שיחה" כי ניסיתי וזה לא עבד.. ואנלא רוצה לנסות שוב כי אז אני ארגיש דבק (חחחח משחקי כבוד 😉 )





