פררו רושה-
אלו נשים יקרות....וגם כשאתה מספק אותם, התמורה היא זמנית בשביל להחזיק נשים כאלה אתה תצטרך לתרום כליה, אלה נשים שיגרמו לך לאבד את כל רכושך וכשזה יקרה הם יעזבו אותך....החיים קשים אהה? ובמקרה שלא הבנת, אלו נשים חומדות בצע
ביצת קינדר-
אלו הם נשים שיתקרבו אלייך במטרה.... כמו ביצת הקינדר שתמיד מכילה הפתעה, גם אשה זו תרצה לקבל מתנה קטנה ממך ,כן כן לא טעיתם...אלו הם נשים שייכנסו להריון בכל מחיר, שאלתם למה? כמו ששוקולד הוא פג תוקף כך גם הנשים...יש שעון ביולוגי שמתקתק להם בעורף ואם היא לא תרצה להחמיץ את הרכבת היא תצטרך תינוק ומהר...אחרי הכול בגיל 30 כבר צריך להתחיל להלחץ
שוקולד פצפוצים-
נשים בד"כ אוהבות לקבל כל מה שהן רוצות וכמה שיותר מהר, אחרת הם ייזיינו לך את השכל
כמו שעון מעורר שמסרב להתכבות...בגלל זה הייתי ממליץ שלא לפתוח או להתפתה לשוקולד זה אין לדעת מה הוא מכיל בתוכו.....
שוקולד שוויצרי
אלו הן נשים הרפתקאניות, כאלה שאוהבות לנסוע לחו"ל...לקנות מותגים, למצוץ את דמך על הדרך
בואו נגיד שבשביל נשים אלה ישראל היא כמו ג`וק על המפה, בתכנון שלהם לעוף מהארץ ולגור באחת ממדינות העושר
בהחלט אפשר לקשר אותן לסוג הנשים של פררו רושה
שוקולד פסק זמן
יש נשים כאלה דבות ...שבשביל להשתיק אותן ולהרגע אתה צריך לדחוף להן לפה איזה שוקולד
כדי שיסתמו ויעזבו אותך בשקט...נשים אלה יתאפיינו בקול מעצבן..."תביא לי...תעשה לי...תקנה לי"
בגלל זה אני אומר שחייבים פסק זמן ואפילו צו מעצר לנשים מהסוג הזה....כאילו לעזעזאל את לא יכולה
לסתום ל-5 דק` שלמות??
שוקולד חרדי
אלה הם הנשים המושלמות....יסתפקו במועט, יאהבו אותך על פי אופי...גם אם מראה השוקולד לא בדיוק מגרה
גם אם הוא לא מכיל קרם נוגט ואגוזים ואפילו וופל וביקסוויט.....להן לא יהיה איכפת לבנות משפחה המבוססת על אהבה עושר ואושר עד עצם היום הזה
גם אם אתה דומה לשרק...וגם אם אפילו בכל הטרילוגיה של הארי פוטר לא ראו ייצור שכמוך
אריזת שוקולד מיני
אלה הם נשים מדהימות, כל יום אתה תגלה בהם משהו חדש, הן לא שטחיות,כל יום יביאו לך קצת ....עד שתתמכר
הם שומרות בתוכן מגוון הפתעות...בואו נגיד שבדייט ה-1 היא תביא לך נשיקה על הלחי...בדייט ה-2 זה יעבור לשפתיים...בדייט ה-3
מזמוזים....ובדייט הרביעי ....*מצונזר*
שוקולד מקופלת
אלה הם נשים שאף פעם לא ייפתחו אלייך...אז למה דווקא מקופלת?
מכירים את הקטע שאתם אוכלים שוקולד ותמיד נשארים חתיכות מקופלת בסוף שמסרבות לצאת מהשקית?
וובכן לפחות לי זה קורה....
הנשים האלה מסרבות להפתח, מסרבות להתאהב, מסרבות לחיות ולזרום עם החיים, אולי בגלל שהן מקופלות מדיי
לפעמים צריך להשתחרר....אחרת מקבלים עצירות...
שוקולד לבן
כמו השם שלהן..."לבן" ככה גם האיישיות שלהן...נשים שחיות את החיים כמו המתים
אין גיוון, יש שגרה משעממת, אבל שוקולד תמיד טעים ואצלי בכל אופן אני מעדיף לבן
המבין יבין.
שוקולד מריר
אלה הם נשים לא מסופקות, לא משנה מה תעשה ומה תגיד הם פשוט יהיו מרירות
בואו נגיד שאלה נשים שישימו עלייך איקס גדול, יתעלמו ירבו לריב איתך ולכסח לך את הצורה
בקיצור...הן נוהגות ללבוש את המכנסיים בבית.
שוקולד נוגט עם אגוזים
אלה הנשים הכי מושקעות...ייראו כל הזמן כאילו כרגע יצאו ממכון יופי
הם מרבות להשתמש בדבר ההוא בדבש החם.....דומה לשמן...אהה כן שעווה
הם מרבות להסתובב מחומצנות, יש כאלה שייצבעו לבלונד יש כאלה שיעשו פסים ויש כאלה שיתבשו בפס הייצור ויחליטו לצבוע לסגול אבל סה"כ סביר. הם תמיד יקבעו תור אצל אחת מהשמות הבאים בשביל שפם וגבות..ג`קלין/סימה/שושי/ או כל שם מוזר אחר וכל זה בשביל לתפוס גבר או כדי שיסתכלו עליהן....פתטי ועצוב בו זמנית
שוקולד טוויסט-
אלה נשים שמשתנות עם השנים, בואו נגיד שאתה יכול להתחתן עם בובת ברבי ואחרי כמה שנים לראות שהתחתנת בעצם לבן לאדן בתחפושת ,אין לדעת איך אישה תזדקן
זה לא נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחח איזו כתבה נדירה
אהבתי בטירוףף
תודה רבה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי גדולל
אם אני אוכלת את כל השוקולדים אז למה אני שייכת??
הכול ביחד?
QUOTE (אנטנה @ 16/08/2005) פררו רושה-
אלו נשים יקרות....וגם כשאתה מספק אותם, התמורה היא זמנית בשביל להחזיק נשים כאלה אתה תצטרך לתרום כליה, אלה נשים שיגרמו לך לאבד את כל רכושך וכשזה יקרה הם יעזבו אותך....החיים קשים אהה? ובמקרה שלא הבנת, אלו נשים חומדות בצע
ביצת קינדר-
אלו הם נשים שיתקרבו אלייך במטרה.... כמו ביצת הקינדר שתמיד מכילה הפתעה, גם אשה זו תרצה לקבל מתנה קטנה ממך ,כן כן לא טעיתם...אלו הם נשים שייכנסו להריון בכל מחיר, שאלתם למה? כמו ששוקולד הוא פג תוקף כך גם הנשים...יש שעון ביולוגי שמתקתק להם בעורף ואם היא לא תרצה להחמיץ את הרכבת היא תצטרך תינוק ומהר...אחרי הכול בגיל 30 כבר צריך להתחיל להלחץ
שוקולד פצפוצים-
נשים בד"כ אוהבות לקבל כל מה שהן רוצות וכמה שיותר מהר, אחרת הם ייזיינו לך את השכל
כמו שעון מעורר שמסרב להתכבות...בגלל זה הייתי ממליץ שלא לפתוח או להתפתה לשוקולד זה אין לדעת מה הוא מכיל בתוכו.....
שוקולד שוויצרי
אלו הן נשים הרפתקאניות, כאלה שאוהבות לנסוע לחו"ל...לקנות מותגים, למצוץ את דמך על הדרך
בואו נגיד שבשביל נשים אלה ישראל היא כמו ג`וק על המפה, בתכנון שלהם לעוף מהארץ ולגור באחת ממדינות העושר
בהחלט אפשר לקשר אותן לסוג הנשים של פררו רושה
שוקולד פסק זמן
יש נשים כאלה דבות ...שבשביל להשתיק אותן ולהרגע אתה צריך לדחוף להן לפה איזה שוקולד
כדי שיסתמו ויעזבו אותך בשקט...נשים אלה יתאפיינו בקול מעצבן..."תביא לי...תעשה לי...תקנה לי"
בגלל זה אני אומר שחייבים פסק זמן ואפילו צו מעצר לנשים מהסוג הזה....כאילו לעזעזאל את לא יכולה
לסתום ל-5 דק` שלמות??
שוקולד חרדי
אלה הם הנשים המושלמות....יסתפקו במועט, יאהבו אותך על פי אופי...גם אם מראה השוקולד לא בדיוק מגרה
גם אם הוא לא מכיל קרם נוגט ואגוזים ואפילו וופל וביקסוויט.....להן לא יהיה איכפת לבנות משפחה המבוססת על אהבה עושר ואושר עד עצם היום הזה
גם אם אתה דומה לשרק...וגם אם אפילו בכל הטרילוגיה של הארי פוטר לא ראו ייצור שכמוך
אריזת שוקולד מיני
אלה הם נשים מדהימות, כל יום אתה תגלה בהם משהו חדש, הן לא שטחיות,כל יום יביאו לך קצת ....עד שתתמכר
הם שומרות בתוכן מגוון הפתעות...בואו נגיד שבדייט ה-1 היא תביא לך נשיקה על הלחי...בדייט ה-2 זה יעבור לשפתיים...בדייט ה-3
מזמוזים....ובדייט הרביעי ....*מצונזר*
שוקולד מקופלת
אלה הם נשים שאף פעם לא ייפתחו אלייך...אז למה דווקא מקופלת?
מכירים את הקטע שאתם אוכלים שוקולד ותמיד נשארים חתיכות מקופלת בסוף שמסרבות לצאת מהשקית?
וובכן לפחות לי זה קורה....
הנשים האלה מסרבות להפתח, מסרבות להתאהב, מסרבות לחיות ולזרום עם החיים, אולי בגלל שהן מקופלות מדיי
לפעמים צריך להשתחרר....אחרת מקבלים עצירות...
שוקולד לבן
כמו השם שלהן..."לבן" ככה גם האיישיות שלהן...נשים שחיות את החיים כמו המתים
אין גיוון, יש שגרה משעממת, אבל שוקולד תמיד טעים ואצלי בכל אופן אני מעדיף לבן
המבין יבין.
שוקולד מריר
אלה הם נשים לא מסופקות, לא משנה מה תעשה ומה תגיד הם פשוט יהיו מרירות
בואו נגיד שאלה נשים שישימו עלייך איקס גדול, יתעלמו ירבו לריב איתך ולכסח לך את הצורה
בקיצור...הן נוהגות ללבוש את המכנסיים בבית.
שוקולד נוגט עם אגוזים
אלה הנשים הכי מושקעות...ייראו כל הזמן כאילו כרגע יצאו ממכון יופי
הם מרבות להשתמש בדבר ההוא בדבש החם.....דומה לשמן...אהה כן שעווה
הם מרבות להסתובב מחומצנות, יש כאלה שייצבעו לבלונד יש כאלה שיעשו פסים ויש כאלה שיתבשו בפס הייצור ויחליטו לצבוע לסגול אבל סה"כ סביר. הם תמיד יקבעו תור אצל אחת מהשמות הבאים בשביל שפם וגבות..ג`קלין/סימה/שושי/ או כל שם מוזר אחר וכל זה בשביל לתפוס גבר או כדי שיסתכלו עליהן....פתטי ועצוב בו זמנית
שוקולד טוויסט-
אלה נשים שמשתנות עם השנים, בואו נגיד שאתה יכול להתחתן עם בובת ברבי ואחרי כמה שנים לראות שהתחתנת בעצם לבן לאדן בתחפושת ,אין לדעת איך אישה תזדקן
חחח אהבתי הכי אהבתי את האריזת שוקולד מיני
עכשיו יש לי שאלה נוספת :
אנטנה או איך שקוראים לך אני לא כל כך מכיר אותך סורי
את אמורה להיות בת - נקבה על פי הפרטים שלך
אז למה רשמת :
"בגלל זה הייתי ממליץ שלא לפתוח או להתפתה לשוקולד זה אין לדעת מה הוא מכיל בתוכו."
"בגלל זה אני אומר שחייבים פסק זמן ואפילו צו מעצר לנשים מהסוג הזה....כאילו לעזעזאל את לא יכולה "
סורי שאני ככה אבל אני לפעמים מסתכל על הדברים הקטנים וכשקראתי עכשיו זה בדיוק קפץ לי לעין..
כי זה חזר על עצמו..
חחחחחחחחחחחחחחחח אהבהזהלאקל אנטנה (שני) לא כתבה את זה...
היא הביאה כתבה שמישהו אחר כתב.. בגלל זה , זה גם בלשון זכר...
בכל מקרה... חחחחח אני אהבתי
הבאתי את הכתבה הזאת ,לא אני כתבתי חחחחחח
אה סורי לא ידעתי..
בכל מקרה אהבתי תכתבה..