אם בא לכם לכתוב גיל מדויק ועם מי...זה המקום 😁
18 ומעלה
כלומר עוד לא הייה 😊
חח סילי מי..שכחתי לכתוב "עוד לא קרה"..
ככה שמי שלא קרה...לכתוב [=
*~לא קרה~* 😢
13 וחצי, עם החבר הראשון..
ערכתי והוספתי את האפשרות 😉
עוד לא הייתה.... =?...
אוף... לא נוראא... אני כולה בת 14.. חעחעחע....
13
היה עם חבר שלי
וזה היה במסיבהשל ילד מהכיתה
יצאנו החוצה לאור הירח חחח כמה רומנטיי 😁
אבל אני די מצטערת שזה היה איתו 😊
15 וחצי עם החבר הראשון והבעעע... היה במועדון
קצת לפני 14.. עם החבר.. 😊
גמאני לא התנשקתי עדיין...אבל לא התייאשתי חח
מצפה לזה ומקווה שיהיה עם הבנאדם הנכון 😊 😁
14 ומשהו... באוגוסט שנה שעברה..
עם החבר הנוכחי בחדר של.... אמא שלו (?!?!)
עוד מעט אני בת 14...
עדין לא התנשקתי..