אמאא אני לא מאמינה שזה אמיתיי 😢
איזה סיפור כואב חבל על הזמן...
המשך בובה ושיהיה לך שבת שלום 😊
איזה עצוב.....
מחכה להמשך....
שחר!לה: תודה בובה על התגובה ואני ימשיךך..
עדן--עפולה: עדנוש בובתי תודה מאמי על התגובה שבת שלום גם לךךך
יפה-2אה2ה: לאוש תודה על התגובה בובה אני ימשיךך
LooVee: זוהריי תודה על התגובה ויהיה המשך בקרובב
מור'צי 😊
יאאאאאאאאאאא איזה פרק מרגגגגגגגגש!!!!
המשךךךךךך!!
מורייייייייי שליייייייי אוישששש כמה זמן לא נכנסתי לאתר וישר נכנסתי לסיפור שלך אמאאא איזה מצמרר פהההההההה הכללל איזה שיררררר נכנס לורידיםםםםםםם
וואייי אני מקוווה שכבר הכל יסתדר אוףףףףףףףף 😢
בכל מקרה מוריי שיהיה לך חג שמח מתוקהה!!
נו בובה המשךך..!!
ייבשת רצח..
מחכה להמשך...אוהבת..
שירוש
נ.ב
משכתי את שלי גם..
סורי על הייבוש בננות שלייי פשוט לא נכנסתי המון זמן כי לא הייתי בבית...
והנה הפרק הבא...
ושתקתי פתאו והדמעות התחילו לזרום ואיתי שעמד המום ליד הדלת בלי שיראה אותו פתאום נכנס
ודמעות בעניו ואחריו נכנסה אימו של דניאל...
ו...
[B][COLOR=purple]===פרק 35===:
ומיד הרמתי את היד לעברם זהו אל תתקרבו אני מעדיפה להיות קצת לבד ...
הם עצרו לכמה דקות ואז זה בסדר מתוקה אנחנו נבוא עוד מעט
אנחנו אוהבים אותך ...
חייכתי חיוך מאולץ והסתכלתי על החלון ...החלון הזה העביר איתי את כל התקופה הזאת ששהיתי בחדר הזה
דרכו נמלטתי לבעיות שלי שנפתרו מהר לחלומות להרבה דברים שלצערי לא קיימים במציאות
הסתכלתי על החלון וראיתי ציפור היא נצמדה לזכוכית של החלון
כאילו רוצה להגיד משהוא או סתם
מנסה להתחמם קמתי לאט לאט מהמיטה ופתחתי את החלון
ראיתי שהיא לא מנסה לברוח ממני
או נכנסת מיד לחדר ... החזקתי אותי וראיתי הכנף שלה פגועה
הכנסתי אותה לחדר שהיא קפואה מקור
חשבתי לעצמי מזל שזאת לא הפעם הראשונה שאני מטפלת בציפור
חייכתי לעצמי וניגשתי לארון הוצאתי את הבקבוק זהו 3 טיפות לכנף ותחבושת וזהו היא בסדר...
וכך עשיתי החזקתי אותה בעדינות וטיפטפתי לכנף 3 טיפות וחבשתי אותה
שמתי אותה בתוך סלסלה מקש שהביאו לי בה ממתקים
והיא ממש עזרה ושמתי עליה חתיכת בד שלא יהיה לה קר זהו היא תיהיה בסדר עד מחר
ישבתי על המיטה והסתכלתי בה ענייה היו עצובות היא הייתה ממש יפה צבעונית כזאת
אבל כנראה מבפנים רע לההה בדיוק מה שקורה לי אוליי מבחוץ אני מחייכת וצוחקת אבל זה לא תמיד
גם מה שאני מרגישה
זה הזכיר לי את היום שרצתי ברחוב אחרי משהוא שקרה אפילו אני לא זוכרת מה
ונפלתי ונפגעתי ברגל אבל זה היה כאב קטן לעומת מה שהרגשתי בפנים
פתאום...הרגשתי סחרחורת וכאב לי הראש נורא...
אז קמתי והבאתי והבאתי את כופסת הכדורים שהייתה בארון התיישבתי
"פעם אחרונה שראיתי אותכם התעוררתי פה אהה" צחקתי
פתחתי את הכוספא ונשפחו קצת כדורים על השידה לא נורא אני יאסוף עוד מעט חשבתי לעצמי
ולקחתי כדור אחת וכוס מים ושתיתי
עייפות השתלטה עליי זה הגיע הזמן לישוןןןןןןן
נכנסתי מתחת לפוף ותוך 2 ד'ק נרדמתיייי
פתאום מישהוא ניער אותי וצעק תקראו לרופא מה קרה עכשיו...!!!
איה אתה מכאיב לי מה קרה לכם היוםםםםםםםםם
התעוררתי ...
מ..ו..ר ענה לי בקול קצת רועדדד...
תגיבו לייייי זה מאוד חשוב לייי
מור'צי 😊
סיפור מ-ה-מ-ם כבר אמרתי לך????
ממש יפה,מרגש ועצובב..
המשך בובהה!!!
שבת שלום
איזה חמודהה איך שטיפלת בציפוררר....
המשךךך מורייי ודברי איתי אני רוצה לדבר איתך באייסי מאמי
מוואאהה