בובות איזה חמודות אתן יאו זה משהואאאאאאאאאאאאאאאא!!
תודה על התגובות והנה ההמשך אפילו שאני מאוכזבת לא היה הרבה תגובות😢
נכנסתי כולי סחוטה מעייפות הייי אמא ...
היי מורי...
עליתי לחדר שלי פתחתי את הדלתתתתת יאווווווווווווווווו איזה.....
העניים שלי נפתחו כמו שזהו אני לא עייפה ...
[B][COLOR=red]===פרק 21===:
דובי ענקי ענקי של פו הדובבבבבבבבבבבבבב יאוווווווווווווווו בדיוק את זה רציתייייי
איזה חמוד הוא יאווווווווווווווווווווווווווווו אותו יום שהלכנו לקניון כל כך רציתי אותו והוא התחמק עכשיו אני רואה למה איזה מאמייייייייייייייייי יאוווווווווווווווווווווו אני מתה אני בפירקוסים התקדמתיח למיטה ועל המצעים הלבנים שלי
ראיתי שרשום עם עלי קוטרת מור אני אוהב אותך דנוש ומחזיק מפתחות של סמיילי מחייך ליד השם שלו
והחדר היה מלא מלא נרותתתתתת רחניים ובכל הצבעים
יש הפרפרים שלי השתוללו בבטני כמו מאיימים לצאת וכולי בהתרגשות שבא לי לצעוק ...
התיישבתי על המיטה בלי להרוס את מה שהוא עשה וחייכתי לעצמי
פתאום אמא נכנסה לחדר ..
אמא את לא שמעת על הדבר הזה לדפוק בדלת??
אויי סורי ילדה שלי ....אוייי איזה יפה היא נכנסה והתפלאה
כן ראית איזה חמוד הואאאאאאאאאאאאא וחייכתי לעצמי
טוב אמא את יכולה להישאר פה אני נכנסת להתקלח אני צריכה עוד ללכת לבית של דניייי
טוב בובה
לקחתי בגדים וקרם גוף למקלחת התפשטתי ונכנסתי למקלחת עם המים החמים והסבוןןןן
מהופנטת כל כך אהבתי אותו את דניאל שלי נתתי לעצמי קצת להתפרנק במים ואז חפפתי והסתבנתי ויצאתי
התנגבתי ומרחתי את עצמי בקרם גוף רחני ...וחיוך פרוש על פניי
לבשתי חצאית מיני גינס שרקום עליה בורוד love you וחגורה של love ורודה
וחולצה לבנה עם כתוביום קטנות בורוד אספתי לקוקו לקחתי מפתחות פלאפון את המתנה לדניאל וכסף למונית ובייי אמא ירדתי במדרגות ובדיוק שירדתי עבר מונית עצרתי אותה ונסעתי לבית של דניאל...
תעצור לי פה ...תודה שילמתי ויצאתי
עליתי במדרגות ודפקתי על הדלת... הייי שלום מורייי ואמא שלו חיבקה אותי ...
בסדר מה שלומך רונה?
בסדר חמודה מזל טוב שמעתי שיש לכם שנה וחצי היום מגניב לכם
כן וחייכתי אליה ...איפה דניאל ??
הוא יצא לפני 10 ד'ק
אההה זה טוב ...אני הלכתי לחדר שלו טוב ?
טוב בובה עם את צריכה משהוא רק תגידי טוב תודה רונה... וחייכתי אליה
הגעתי לחדר ופתחתי את האור ומתחתי את המצעים על המיטה וציפיתי את הכריות והפוך מקסים אמרתי לעצמי.... הבאתי קצת עלי קוטרת ופיזרתי כמה נרות וישבתי על המיטה וחשבתי זה לא פייר הוא לקח לי את הרעיון אז שיקבל כמו שהוא עשה וצחקתי לעצמי (( חחח איזה מושפעת))פתאו שמעתי את רונה צועקת מלמטה דניאל ?? אבל מה קרה??
מהר כיביתי את האור והסתתרתי מאחורי בדלת וחיכיתי
פתאום הוא פתח את הדלת בעצביםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ו....
מחכה לתגובות מוייי חשובבבבבבבבבב
אוהבת אותכן...
מור'צי 😊
מורצ'ייייי
חזרתיי
אני מחכה להמשךךךךךךךךךךךך
ואי איזה סיפור מהמםםםם
תמשיכייייייי
יפה-2אה2ה: לאושששששששששששששששש איזה כייף שחזרת :
באמת שמתי לב שנעלמת תוד על התגובה בובה
וההמשך יגיע...
תמוש המאמוש: תודה בובה אני ימשיך בקרוב...בקרוב מאוד מאוד 😉
מור'צי 😊
וואייייייייי למה הוא היה עצבני מה קרה לו???
נו איך הוא הגיבבבב??
ווואיייי סיפור מהממםםם מאמייי המשכוןן מהריייי
איפה ההמשך שלייי?....
נעלמתי לשבועיים ואין לי המשך???????................................
חיחיחי...טוב שלא אכלתי את הבנים אחד אחד בים המלח...בלי מלח..חיחיחי...
אני דורשת המשך אהובתיי...!!!
אהבהכאב: שרונושששששששששששששששש בובה איזה חמודה חיחיחי
חכי לפרק הבא כדי לדעת חיחיחיחיחיח
תודה על התגובה 😊
תמוש המאמוש: בקרוב מאוד מאוד....
pirsing: למה המשכתי 2 פרקים חיחיחי באמת חשבתי איפה נעלמה שיר ?? חיחיחיחי
חחחח בלי מלח אההה?? יפה לךךך אצלי זה בתורשה...מחלה מדבקת😊
את תקבלי אותו תודה על התגובה בובה
מור'צי 😊
מושלםםםםםםם
תמשיכי מאמי
מוואה ענקיתתתתתתתתתתת
HeNNNNNNN: תודה בובה על התגוב יהיה המשך בקרוב 😊
QUOTE (פיקולו @ 11/09/2005) אהבהכאב: שרונושששששששששששששששש בובה איזה חמודה חיחיחי
חכי לפרק הבא כדי לדעת חיחיחיחיחיח
תודה על התגובה 😊
תמוש המאמוש: בקרוב מאוד מאוד....
pirsing: למה המשכתי 2 פרקים חיחיחי באמת חשבתי איפה נעלמה שיר ?? חיחיחיחי
חחחח בלי מלח אההה?? יפה לךךך אצלי זה בתורשה...מחלה מדבקת😊
את תקבלי אותו תודה על התגובה בובה
מור'צי 😊
אמרת את זה גם אתמול...חח
המשךךךךךךךךךךךךךך
אני במתחחחחח