טוב אז אתם בטח לא מבינים מה רציתי ממכם בכותרת,
אז ככה,
הגעתי למסקנה שקורים לי כמה וכמה מקרים מוזרים בחיים.. אז רציתי לשתף אותכם, לשמוע מה דעתכם עליהם? ולשמוע עם גם לכם קרו מקרים דומים לאלה ואחרים??
אני מתחילה,
מאז שאני זוכרת תהצלחה שלי בלימודים, תמיד היו לי ספרים, קלסרים, מחרבות וכל חומר לימוד מתחת לכרית שלחי, משום מה תמיד כשהייתי שמה את חומר הלימוד מתחת לכרית למחרת הייתי זוכרת את כולו בעל פה, או שהייתי זוכרת את מה שאני זריכה לזכור, לשיעורי הבית, למבחנים וכו' = מוזר!
הנה עוד מש'ו -
מאז שאני זוכרת תחברים שהיו לי קרו לי איתם שני מקרים,
הראשון: כל חבר שהיה לי עד היום, קשר ארוך, מיש'ו שאהבתי, היה חייב להיות בו תאות נ', אין לי מושג למה אבל זה מה שקרה, תמיד כייתי מתחילה קשר והייתי נזכרת באמצע הקשר שאין לו תאות נ' תמיד בסוף מש'ו היה מתפקשש בקשר, אישית אני חושבת שזה מוזר מאוד!!
הדבר השני: גם כאן זה קשור באהבה ובחברים, מאז שהיה לי תחבר הראשון עד החבר האחרון כולל קשרים ארוכים תמיד היה לי מן סדר כזה,
פעם אותו אחד שהיה איתי פגע בי,
ונפרדנו,
פעם הבאה שהייתי עם מיש'ו אחר אני פגעתי בו,
ונפרדנו,
וככה הלאה,
פעם אותו אחד פגע וגרם לפרידה,
פעם אני פגעתי וגרמתי לפרידה..
שמעווו אלו מקרים מוזרים בהחלט!!
הייתי שמחה לשמוע שלעוד אנשים קרו מקרים מוזרים בחיים,
חלומות, מנהגים, רגשות, תחושות, אהבות,
כדי לראות שאני לא מוזרה 😁
אז קדימה תגיבו...!! 😊
זה לא באמת משהו מוזר
מתוקה
חח אלה החיים😊
אבלללללללללללל,אוליזה דברים שאת מכניסה לך לראש..לתת מודע..וזה טוב
לדוגמא..החברים שלך עם נ' בשם..
או שאת שמה את המחברות מתחת לכרית,
אולי ככה הנכסת לך לראש,שאם תשימי אולי זה מה שיעזור לך לזכור,
זה מה שהכנסת לעצמך,וככה זה יהיה..
מסכימה עם התגובה הראשונה. את החומר את לא יודעת כי הוא מתחת לכרית. את יודעת כי למדת אליו טוב. שאת שמה מתחת לכרית ורואה שהצלחת (כי למדת) וככה זה חוזר כמה פעמים, את מתחילה להאמין שבגלל ששמת אותו מתחת לכרית זה עבד, ולאט לאט זה נכנס לך לראש בלי לשים לב.
בקשר לשאר אין לי מושג.
אממ..מוזר..לא יודעת..
גמלי..כל מי שאהבתי היו לו 3 אותיות בשם [[כמעט]]..
רוצה לשמוע משו ממש מוזר?
יש לי אח תאום תאומים זהים..
עכשיו לפעמים קורה שבלילה נגיד חלמנו משו ואנחנו מתעוררים באותו הזמן והולכים לשתוף את הפנים ושתינו בול באותו הזמן...ומה שיותר מוזר זה שזה גם תמיד אותו חלום...כאילו אנחנו משווים חלומות שאנחנו חולמים....הרבה פעמים גם קורה שאני חושב על מה שהוא חושב בסתם מקריות או שהוא מזמזמם אותו שיר שאני...או שאנחנו ביחד אומרים אותם מילים....
לא יודע זה דברים ממש מוזרים
QUOTE (זה_לא_אני_גם @ 11/08/2005) רוצה לשמוע משו ממש מוזר?
יש לי אח תאום תאומים זהים..
עכשיו לפעמים קורה שבלילה נגיד חלמנו משו ואנחנו מתעוררים באותו הזמן והולכים לשתוף את הפנים ושתינו בול באותו הזמן...ומה שיותר מוזר זה שזה גם תמיד אותו חלום...כאילו אנחנו משווים חלומות שאנחנו חולמים....הרבה פעמים גם קורה שאני חושב על מה שהוא חושב בסתם מקריות או שהוא מזמזמם אותו שיר שאני...או שאנחנו ביחד אומרים אותם מילים....
לא יודע זה דברים ממש מוזרים
חחחחחחחח אח שלי זה לא מוזר !!!
וזה קשור לקשר שיש בינכם.....
קראתי באיזה מקום על זה אם אתה רוצה
אני ימצא ויגיד לך מה זה .....
מה קשר זה ממש מוזר...
קורה לך שאתה חולם עם חברים שלך אותו חלום ולא פעם אחת פעמיים אני מדבר איתך הרבה..
תודה לכל מי שהגיב..
אני לא ממש מסכימה עם 2 התגובות שמעליי כי אני לא חושבת שזה נכון,
לא תמיד הייתי לומדת ובגלל זה הייתי זוכרת..
אבל זה לא כל כך משנה.. הפסקתי שנתיים לעשות את זה אבל עדיין המשכתי ללמוד ולא ממש הצלחתי,
והחלטתי למהשיך לעשות את זה..
גלוששש מאמי 3 אותיותבשם זה בד"כ השמות הקצרים שהיום נותנים לכל ילד שנולד..
בקשר לבחור שאמר שהוא ואח שלו התאום חולמים,מזמזמים, קמים, מדברים על אותו דבר זה בכלל לא מוזר..
יש את זה גם באחת הטלנובלות בויוה פלטינה מי שרואה - 'האלמנה' שם רואים איך שני התאומים כל לילה כמעט חולמים אותם חלומות וקמים באותה שניה.. זה פשוט כל מיני תופעות שקוראות לתאומים..
חוץ מזה, אפ'חד פה כמעט לא סיפר על מקרים מוזרים שקרו לו!
בכל מקרה תודה על התגובות.. 😊
גם אני לפני מבחנים שמה את החומר מתחת לכרית
וגם אני מאמינה שככה זה יכנס לי לראש ואני יזכור אותו
ובקשר לאות בשם גם לחברה שלי היה מקרה שכל אחד שהיא נדלקה עליו (חוץ מאחד) התחיל באות א'
חחחחח
מוזרה אחת אני אף פעם לא שמתי לב לדברים כאלה....
זה לא קורה לי...
אבל....את סתם מכניסה לעצמך את זה לראש....לא נראה לי זה באמת ככה...
לאב יו מלאאאאאאא
מואאאה
QUOTE (זה_לא_אני_גם @ 11/08/2005) מה קשר זה ממש מוזר...
קורה לך שאתה חולם עם חברים שלך אותו חלום ולא פעם אחת פעמיים אני מדבר איתך הרבה..
מה קשור אחי מה קשור עם חברים אתם אחים תאומים
זה לא אותו דבר כמו חברים ואני לא יכול להגיד לך שקרה לי מיקרא
כזה כי אתם תאומים ואן לי אח תאומם חח אן לי ביכלל אחים
חחחחח שאמרת שלכל מי שאהבת או משהו כזה היה את האות נ'
אז אני כל מי שאהבתי דלוקה רו רצה אותי הייתה את האות א'
ויש הרבה שמות בא' ולא יודעת תמיד ניבדקתי למי שמתחיל בא' ולא שמתי לב לזה עד שחברה שלי אמרה לי...
אבל עכשיו זהו נגמר הקטע עם הא' חח יש אותיות אחרות
חחחחחחח וואי גמלי יש תקטע הזה עם הספרים מתחת לקריתת זה מזה עוזררררררררררררררר
מוזר.. ממ.. לא זכור לי משהו מוזר שקרה לי..
אממ אין לי מושג איך זה
קורה לך מאמי אבל אין
בזה דבר רע...
לי לא קרו דברים בסיגנון
אבל לפעמים יוצא שאני ואבא
שלי אומרים אותו דבר באותו זמן
או שאני ואח שלי שרים את אותו שיר באותו זמן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*