היי אנשים- יוצרים ויוצרות מוכשרים ומוכשרות כאחד !!!
כבר הרבה זמן שיש פורום של סיפורים ושירים בניפרד.. מי שלא זוכר לפני מס' חודשים לא היה פורום כזה- היה אפשר לפרסם שירים וסיפורים (במסגרת הפורום) בפורום כללי- ומאז זה השתנה והנה לכל הסיפורים האישיים שלכם, וכל השירים פרי יצירתכם- יש מקום !! מקום בו כולם יכולים לקרוא ולהגיב ...
אך- זהו פורום רק לזה !!! - רק לפירסום של שירים ושל סיפורים... בבקשה תבינו !!!
חבל שנושאים אחרים ינעלו !!!
אי אפשר לפרסם הודעות כמו - "כמה אנשים נימצאים עכשיו בפורום"- ירדה האופציה הזו מטעמי ההנהלה..
כמו כן- הודעות שמחפשות שיר או סיפור של אנשים אחרים ..- גם אסורות.. - בשביל זה יש אפשרות לשלוח הודעות אישיות !!!
שוב.. זהו פורום רק של סיפורים ושל שירים..
יש להזכיר- שזהו פורום של שירים שלכם- של הגולשים- שיר מפורסם מומצלץ- מקומו בפורום -"מוזיקה קולנוע וטלויזיה"..
כמו כן, אין להתעלם משאר החוקיים הרגילים שקשורים בסוגי בכותרות ..!!
בתודה רבה.. צוות הפורומים
שאלה לי אליך...
איך עשית את הכתב הזה????
היא מתכוונת לגליטרים..
ותודה שירני בובה - הפנמתי.
היי, אני חדשה...
ראיתי שרוב הסיפורים הם סיפורי אהבה, אבל אפשר בכל זאת לפרסם סיפורים עם כמה ז'אנרים? לדוגמא אהבה עם פנטזיה כמו פיות, חדי קרן ( לדוגמא לא בהכרח.) ?
QUOTE (Silk_Chan @ 13/06/2006) היי, אני חדשה...
ראיתי שרוב הסיפורים הם סיפורי אהבה, אבל אפשר בכל זאת לפרסם סיפורים עם כמה ז'אנרים? לדוגמא אהבה עם פנטזיה כמו פיות, חדי קרן ( לדוגמא לא בהכרח.) ?
כה אפשר 😛
יש בפורום מקום לכל סיפור שתכתבו 😊
😊😊 צודקקותתת
יש לי בעיה נכון לכולם שהן מגיבות או כותבות שיר סיפור שי כזאת תתמונה בסוף או תכתב הזה איך אני עושה את זההה??!! אשמח עם תעזרו לי
בר כהןן.. 😊
אני יודעת שזה לא המקום אבל אני ממש מיואשת!
אני שנים מנסה להתחבר ולא מצליחה! ניסיתי לשלוח הודעה למנהלים וכל פעם זה כותב שגיאה כללית!
למעלה כתוב לי ברוך הבא justtalush אבל בפורומים כתוב שאני לא מחוברת וכשאני מנסה להתחבר עוד פעם שגיאה כללית ולא נותן!
בבקשה תעזרו ליי
talila_h@walla.co.il
שינת את הסיסמא שלך באתר בלי לשנות אותה בפורומים
במקרה הזה האפשרות היחידה לתקן את זה היא לרשום את הסלולאר שלך ב"חשבון שלי" ולבצע שיחזור סיסמא
הדבר יאפס את הסיסמאות בכל המערכות של האתר .
בהצלחה
אני לא מצליחההה מה לעשות?
איך אני מגיעה למנהלים של האתר?
אני לא רוצה לפתוח משתמש חדש!
justtalush