נו... איך אתם מעדיפים להביע א ה ב ה ???
חח אני אישית מעדיפהה...2 סוגי נשיקות...כאילו ככה יוצא לי להיתנשק...
נשיקה אמריקאית..
וצרפתית....
נשיקה אמריקאית ("צרפתית" בלי לשון) - רולזזזזזזזזזזז !!!!!! חחחחחח לא סובלת נשיקה עם לשון..
צרפתייייייייייייית 😛 חיחיחיח
צרפתית, וכשהיא נגמרת אז נשיקה ארוכה על השפתייםםםםםםם
צרפתית חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמריקאית?!
יש לזה שם????.
חחח
לא ידעתי 😛
*~ענבל~*
QUOTE (Ocean @ 11/08/2005) אמריקאית?!
יש לזה שם????.
חחח
לא ידעתי 😛
*~ענבל~*
חחח נכוןן ??
גמני לא
אממ תאמת אני לא ממש יודע
זה תלוי באנשים כי הייתה לי מישהי שמאוד אהבתי להתנשק איתה צרפתית בגלל שלרוב זה יצא לנו בקטעים מאוד רומנטיים ומרגשים שמאוד אהבתי את זה
והייתה לי אחת אחרת שלא ממש אהבתי..
זה משתנה
ניראה לי אבל שאני יותר אוהב צרפתית כי זה עם יותר רגש ואהבה
אני לא סגור עדיין