כל הזמן אני מקבלת נ'.. טוב נו.. אז נרשום
נעמה! :biggrin:
ואני כל הזמן ה'!!!!!!!!!!!!
הרדוף!!
(הגעתי למצב של לשאול את אמא מה מתחיל ב-ה' כי כבר אמרתי הכל...וזה צמח היא אמרה חחחחחח :biggrin: )
פיצצצצצצצצצצההההההההההההההההההההההההה יאמי! 😛
חחחחחחחחחחחח
ידעתייייייייייי סוף