מומולדת!
גלו'ש! עוד 5 ימים בת מצווה! את מזמינה ילדים בשרת? כי עם כן אני ישלח לך מתנה דרך מישי.!
או שאני ישלח לך עם טל!
חחח אבל את תקבלי מתנה ולא אכפת לי!
מואה!
מתה עלייך!!
שוב ר'?!
רשע
וענבל לא צריך מתנה חח!..
וכן אשכרה ביום שישי הזה הקרוב יש לי בת מצווה!!!... 😊
חחח מי שאול אותך בכלל?!?!
אה?! למה מי את שתגידי לי מה לעשות?! חחחח מתה עליךךךךךךךךךךךךךךךך
וחכי חכי עם אני לא באה... חח סתם.. לא נהרוס לך..
אבל תגידי לי עם את מזמינה ילדים משרת!
ואני יגיד לטל שתמסור לך מומולדת שמח ממני!
:biggrin:
מניאק
גלגלוש מזל טווווווווב!!! 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛
קקי>>>ילד