מכבי תל אביבביביביביביביבבבבבבבבב אימפריהההההההההההההההההה!!!
סליחה על הה'
טוב בואי נעשה מכבי תל אביב וזהו ? חחחח לא מצאתי ב-ה'!!!!
בני!
אווווווופ ה'?!!!!
הצמיד...חח
אואואואואאואווווווווווווווווו מכבי תל אביב!!!!!!!!!!!!!!!!
בננותתתת(אני אומרת ברבים כדי שלא יהיה ה')