שוה ה'?!
הכנה..
חהחהחהחההההההה
טוב שניה הלכתי להביא איזה משהו בקשר לרוחות.. אני תוך 10-20 דקות חוזרת.. ביוש
מיטההההה
מה יש לנו אנחנו כותבות מלא פעמים את האות האחרונההההההה.....
QUOTE מזוגותתתתתתת
מה כתבת פה?
חחח משוגעותתתתת
הומלסיםםםםם
מיטה>>>האאאא
חחח נו נגמרו כל המילים בה............
לרק-אני חחחח אבל אצלי זה ריפלקס אני רושמת ככה גם באייסססס
לא יודעת מה כתבתי חחח סורייייייייייי
חחחחחחח חמודה!!
אני אוהבת את הפורום