תותים ---> יאמייייייייייייי :biggrin:
בננות ---> תותים...
חחחחח מה קשה להבין?!
כן אז עשית 3 אסוציאציות..
חח עזבו עזבו...
יאמי=קצפת
חחח מותק.. הבתלבת... זה אות רודפת אות! ולא אסוציאציה!!!
קצפת ---> תורכיה
אופסיייייי חח אמרתי לכולם שאני מעופפת שקדיה ונמי יודעות את זה טובבבבב מאוד!
חח אז סוליחהההההההה
ואם זה אות אחר אות למה זה לא באות האחרונה ולמה עושים חצים?
טוב עזבו תמשיכו!
אוייש הכל התבלבל.. נמשיך מנחש אני ימשיך את עצמי
נחש=שרב
עכשיו אתן עושות אסוציאציות!