101
בורקס
אמממממממממ אני רעבה
וווווואי כל הכבוד לנוווו
ממש מתקדמים בואו נשאף עכשיו ל 200
סביבון
את רוצה שאני ימות 200
נרקומן
נימרוד....
זה לא יהרוג אותך אני מבטיחה
וילון
אני מאמינה לך מאמי אבל אני לא בטוחה.... כי להמשיך לכתוב מילים זה קשה מאוד
עד 201 אני מאחלת לכולנו....
לימון......
אני כתבתי לפניך שקדוש :wink:
מה את המילה??
נשיקה
סורי שזה ב ה, אבל לא היה לי כלוווםםםםםםםםםם