איזה רעיונות יפים אנשים!!
כל הכבוד..
תמשיכו לרשום יש כבר כמה רעיונות שיהיו בסטיקר..
אהבה-דרך החיים
בלי אהבה-אין רגשות או אין חיים
lovesite ותנסו שלא להתמכר=]..
חיחי......=] 😂
לוב סייט- כי הלב רוצה עוד
איזו ממוסחרת אני..חחחח
חשוב אהבה-תן אהבה-דבר אהבה
והכי חשוב עשה אהבה!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח^^^
שני יא קרועה 😁
*~ענבל~*
צודקת 😁
חחחח
מה שנכון נכון!
*~ענבל~*
חשבתי על כמה לגמרי בעצמי,תגיבו גם אם זה לא יופיע על סטיקרים חח
LOVE SITE:
*כשאוהבים..פשוט אוהבים
*פשוט קשה שלא לאהוב
*הכי קרוב ללב..
*אם תמצמצו,אין ספק שתפסידו
*קל להכנס,קשה לצאת
*המקום הנכון,עם האנשים הנכונים.
*תנו לאהבה שבכם לצאת..
*אל תפחדו לאהוב
*כי אהבה זה טעם החיים
*קשה למצוא אתר שמחמם את הלב
*תאהבו,אנחנו נדאג לכל השאר
וואלה חלק מ'זה אהבתי חחחח
עזבו שיגעון לילי..
יש כאן פול רעיונות יפים... נסטיה איזה רעיונות ענקיים! קחו אותם!
lovesite --> תאהבו, אנחנו נדאג לשאר ..
אהבתייייייייייי
אז מה נסגר בסוף מה לוקחים?