חייבת עעזרה:/
ממ..
אני עכשיו בקשר עם מממישו'
אני לא בטוח שאני אוהבת אווותו..כיאלו..
היה לי לפניו עוד ממממישו'..שאותו באמת אהבתי בערך חצי ששנה
ועכשיו אני מבולללבלת בין שניהם..וכל פעם שאני עם אחד ממהםץץאני מרגישה שאותו באמת אני אוההבת
ואנלא' יודעת מה לעששוות
אתם יכולים לעזזור ללי??
--שירוששקה--
אני לא חושב שאת אוהבת מישהוא מהם באמת
כי כשיש אהבה אמיתי אין ספק שאת אוהבת בדיוק את הבן אדם הזה ואין בחירה זה או זה
היי מתוקה!!
תראי מאמי..אסור באופן מוחלט לכתוב כותרות כגון "כנסו דוף! "צריכה חזרה" וכדומה..
אני מבקשת להבא לכתוב כותרת מתאימה לנושא!!
אני עורכת את הכותבת שלך.. 😊
ובקשר לבעיה..
לדעתי עזבי את שנייהם!..חחח...את לא באמת אוהבת מישהו מהם..זאת דעתי!!
בהצלחה!
רק הזמן יעזור לך
להבין את מי את באמת אוהבת ורוצה
תהיי רק עם מי שאת
בטוחה שאת אוהבת אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני עם התגובה של מורן.
בסוף את תגלי את מי את אוהבת באמת ומי יותר מתאים לך.
תודה למי ששהגיבב
עזרתם ללי קקצת..
אוהבתתת
תני לזמן לעשות את שלו בובה .. ותבדקי
אל מי את יותר מתחברת.. ואת מי את אוהבת יותר..
ואיתו בסופו של דבד תלכי.. אבל תעשי לעצמך טובה..
לכי אחרי הלב!!!!!!!!!
אוהבת המון, מורן! 😉
עם התגובה שמעלי ^^^^^^
בהצלחהה!!!
QUOTE (son_of_rain @ 07/08/2005) אני לא חושב שאת אוהבת מישהוא מהם באמת
כי כשיש אהבה אמיתי אין ספק שאת אוהבת בדיוק את הבן אדם הזה ואין בחירה זה או זה
צודק