אין לי עם מי להיות]= עצוב ביותר...
:|
כמו שכתבו מעלי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח
טלושהה רוצה לצאת איתיי?
יש לך גם ספירה לאחורה פה למטה בפורומים בסוף הדף למטה מימין! 😊
*~ענבל~*
חח טלוש כפרה
את יכולה להיות ביום האהבה עם ידיד טוב שלך
יום האהבה לא שייך רק לזוגות
הכוונה שלו מיועדת לזוגות בעיקר אבל לא רק.., זה יום לחגוג ולהנות זה יום מיוחד , אין אותו כל יום
רק פעמיים בשנה עברי ולועזי, ט"ו באב וסילבסטר למי שמכיר וחוגג..
אני גם אין לי עם מי להיות באותו יום אז אני יהיה עם ידידה טובה שלי שאני יכול להיות איתה ולדבר איתה על הכל ונעביר את הזמן עד הבוקר נחגוג בבית קפה או בבית של מישו זה מאוד אינטימי ונחמד , ברור שעם חברה זה יותר כייף אבל זה גם שווה, ונחמד מאוד..
עצה לכל אלה שיש להן חברים או חברות - אני מציע לכם לחגוג ביחד בבית ריק של אחד ממכם , או אפשר בבית קפה שקט.. או סתם באיזה פינה בפארק שקטה אלו מקומות מאוד אינטימים ושקטים ונחמדים
לאלה מכם שאוהבים רעש וזה אפשר לנצל את זה ולצאת למסיבה טובה ובחצות כמובן להגיע לשיא המסיבה בנשיקה טובה ורומנטית
למי שיש עוד רעיונות לאלה שיש להן בני \בנות זוג שירשום 😊 ואני בטוח שכולנו נשמח להגיב להודעות האלה.. 😊
נ.ב.
רציתי לאחל לכולם כל טוב והמון הצלחה וכייף ביום האהבה אני כנראה יגיע רק כמה ימים לפניו לארץ כי אני טס מחר לחו"ל ל10 ימים אז תהנו כולם והמון כייף שמחה ואהבה לכולם..
תרשמי לי בפרטי ואז נדבר כבר
יום לפני היומהולדת שליייייי 😊)