לא קארתי את כל התגובות ואני לא יודעת עם ענו...
אבל אובססיה זה משהו שאת לא יכולה בילעדיו!!...שאת מסוגלת לעשות דברים מטורפים ושאת ממש לא יכולה בילעדיו!!.
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

