לא קארתי את כל התגובות ואני לא יודעת עם ענו...
אבל אובססיה זה משהו שאת לא יכולה בילעדיו!!...שאת מסוגלת לעשות דברים מטורפים ושאת ממש לא יכולה בילעדיו!!.