תראי מאמי אני חושב שאת סתם מתאכזרת לעצמך...אהבה זאת הרגשה כ"כ נעימה ויפה....הראש שלך כבר לא בעינינים שהכי מדאיגים אותך ,את חושבת רק עליו.
ממש חבל שאת רוצה לעצור את זה ..
יכול להיות וזה בגלל החוסר ביטחון שלך...אולי אין לך מספיק אומץ להיכנס לקשר? או אולי את מפחדת להתאכזב?...
אני חושבת שזה טבעי אם זה ככה..אהבה ראשונה תמיד מלחיצה אבל במקום לנסות לעצור אותה..תתני לעצמך לחוות את החוויה כי אני בטוחה שהיא ממש יפה..האהבה הראשונה
אז תחשבי על מה שאמרתי לך ומקווה שעזרתי!
לאב יווווו מיכלללי 😉
אני מסכים איתך בהחלט אני כתבתי כאן מקודם הודעה אבל משום מה היא נמחקה לי..
אז לא משנה
קיצר אני חושב שאסור לך לוותר אם את רוצה משו את צריכה להראות שאת רוצה אותו בשביל שהוא יהיה שלך לא תקבלי אותו בחינם על מגש כסף..
אני עם התגובה מעלי..
וגם.. אם הם עדין לא ביחד אז תנסי לשנותאת זה, כשהם יהיו ביחד יהיה יותר קשה ויותר לא נעים
תנסי תמיד אפשר.. אחר כך לא טוב תתרחקי ותשכחי..
צריך להסתכן לפעמים 😉
אהבהזהלאקל, אני ראיתי את התגובה הקודמת שלך וגם הגבתי....וזה נמחק...
מה שאמרתי זה תודה רבה ושעזרת לי....
ותודה לכולם
לאב יו אול 😉
אה סבבי
אני שמח מאוד שזה עזר לך אם את מעוניינת תרשמי לי הודעה פרטית ונדבר כבר 😊
מאמוש אהבה זה דבר כיף..אין לך מה להפסידד..
שימי זין על כולםם תעשדי מה בראש שלךך..אם את מרגישה אליו משוו..אל תחשבי על אפ'חד..תעשי מבראש שלך..
מקווה שעזרתיי..
~מורוש~
ממממממ.....
תצאי תכירי בניםםם אחריםם
ככה תמיד יהיו לך בראש יותר מגבר אחד
ולא יהיה מצב שתהיי מאוהבת, רק דלוקה
QUOTE (אוריאנושששש @ 09/08/2005) ממממממ.....
תצאי תכירי בניםםם אחריםם
ככה תמיד יהיו לך בראש יותר מגבר אחד
ולא יהיה מצב שתהיי מאוהבת, רק דלוקה
אוריאן אני לא בטוח שזה הדרך הנכונה..
אני לא חושב שתמיד חשוב שיהיה לבנות וכנ"ל לבנים יותר ממישהו\מישהי אחת\אחד..
כי זה לא פייר כלפי אותו בנאדם שהם איתו במערכת יחסים..
אם את לא במערכת יחסים עם מישו אז תצאי עם בנים ותבלי..
אבל כשאת במערכת יחסים עם מישו זה לא פייר, זה לא יפה כלפי אותו בנאדם שאת תצאי גם עם עוד מישו אחר גם אם זה יהיה מאחורי הגב.. ואת יודעת בסוף האמת מתגלה והוא עוד יוכל לגלות את זה ואז הוא יעזוב בגלל זה..
אני באופן אישי שאני בחיים לא הייתי רוצה לגרום לבת שהיא אופציה שניה שלי כביכול כי זה מוריד מהערך שלה.. וזה לא יפה
אני לא מעוניין במצב כזה יש ערך לחיים ויש ערך לאהבה ויש ערך לבנות..
כל אחד והערך שלו לא מורידים אותם
ובאהבה קשה מאוד לשלוט את לא יכולה כל כך לקבוע במי תיהיא מאוהבת או במי תיהיא דלוקה זה קורה ככה חופשי מהלב..
הלב הוא זה שקובע לא המחשבות..