QUOTE (Blood-Ritual @ 28/07/2005) גמני חזרתי אתמול מימלח !
העיקר נהנת נשמה !
איך היה?
שנינוש שמחה שחזרת!
QUOTE (girl_1989 @ 29/07/2005) QUOTE (Blood-Ritual @ 28/07/2005) גמני חזרתי אתמול מימלח !
העיקר נהנת נשמה !
איך היה?
שנינוש שמחה שחזרת!
היה אחלה , תמיד כיף לצאת לנופש 😊
תודה על ההתעניינות 😊
מה ככה? מה איתך?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
QUOTE (אנטנה @ 24/06/2006) למה לא?~
כי זה אשכול מלפני שנה אולי..?
וזה מוריד אשכולות עדכניים...
כי אין סיבה להקפצה הזאת..
מה קשור?
ןלמה להקפיץ את אשכול דיבורים?
איזה שטויות #@!
זה אותו הדבר בא לנו להיזכר במקום לפתוח עוד אשכול הקפצתי את זה!!
גדאתמדיט אןיןדקאטעגארחעי.ףאיחדאםJיםאחיםפד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*