פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

משפטי אהבה

✍️ SeXy_BaRbIe 📅 20/07/2005 21:58 👁️ 1,354 צפיות 💬 27 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 2
אם את רוצה יש לי 32 עמ' עם פתגמים.
אבל אני לא יודעת להעלות לפה =\ אני יכולה לשלוח לך אם את רוצה מאמי.
יש לי פה כמה אם את רוצה:

* מאז שהכרתי אותך, הבנתי ששוקולד הוא לא הדבר הכי מתוק בעולם

* אהבתי גזר ואותך פי עשר,
אהבתי פול ואותך כפול,
אהבתי אופניים ואותך פי שתיים,
אהבתי שושנים ואותך לעולמים.........

* אני אוהבת את השמש, את הכוכבים ואותך,
השמש שוקעת, הכוכבים נעלמים אבל אתה נשאר בליבי לעולמים.........

*כשכוכב נופל מבקשים משלה, כשכוכב נפל ביקשתי אותך!

*אם לאהוב אותך זה פשע אז אני אסירת עולם!

מקווה שתאהבי 😊
כשהשלג יהיה שחור והפחם יהיה לבן אני ואתה ניפרד והפעם לעולם

רוצה אותך קרוב עלי.רוצה אותך בין זרועותיי.רוצה את שפתייך בין שפתילהביט בעייניך כל חיי.לראות אותך מול פני.

שאומרים שאף אחד לא מושלם שוכחים שאתה קיים

אמרתי לא אחזור לא הרגיש...לא אחזור......ראיתי אותך והכל ישתנה לא יכלתי לסרב למבטך

אהבה היא עיוורת לכן משתמשים בחוש המישוש

חברים הם מלאכים שמצליחים לעמיד אותנו על הרגליים שהכנפיים לא מסוגלות לעוף

כשה' ברא אותך זה היה בשבילי

כשנופל לי ריס אתה המשאלה

אמרו לי ללכת אחרי הלב אז קמתי והלכתי אחרייך

אם רק יכולתי היית מראה לך את עצמך ואז היית מבין למה אני אוהבת אותך

לכולם עניתי בזריזות זו לא אהבה זו ידידות אך כשהתרחק מימני הרגשתי בדידות ולכן ידעתי שלא הפסיק לאוהב אותך בקלות

אם תרצי עוד משפטים תגידי לי ואני יפרסם



QUOTE אם את רוצה יש לי 32 עמ' עם פתגמים.
אבל אני לא יודעת להעלות לפה =\ אני יכולה לשלוח לך אם את רוצה מאמי.

שלחי לי בפרטי 😁

ותודה בנות! 😊
יש לי מיליוניםםםםםם

זה לא רק על אהבה זה כל מיני..

זה היה ביום יפה שבו התחיל סיפור המעשה עינייך הביטו לתוך
עיניי וכך התחיל סיפור חיי....



+*+*+לשמ!ח שאנחנ! *ד*ד*ם? א! ל2כ!ת כ* זה מה שתמ*ד נה*ה?...+*+*+




»--(¯`v´¯)--» חיים שלי אני אוהבת אותך»--(¯`v´¯)--»

לא רואה בעיניים לא דופקת חשבון...כל חיי על ענן חיה לי בפנאן!!

כשראיתי אותך לראשונה לבי פסק מלכת...ושוב החל לפעום התאהבתי בך ממבט ראשון!!!

יש חור בכיס,יש חור בגבינה,אבל בלעדייך יש חור בנשמה!

זה משפט שבא מהלב,זה משפט שבו אתה אומר אוהב...רוצה להגיד זאת בכמה מילים...
אתה היחד,אתה המושלם,אתה בשבילי כל העולם!!


2כל אה2ה נ!33ת תמ*ד *ש קנא*ת מ^ו^צ^צ^ת!!

~*~הד7ך ה*ח*דה שבה ת!כל להש*ג א!ת* זה 2חל!ם>>>אז לך ל*ש!ן!!!

°•°.•אין ס!ס בלי פ!ני>!אין ב!בה כמ!ני °•°.•

«:°•נא מלא את שמך בקו •___________• ושתדע שאנ* מתה על**ך•°:»

•°•שעה ישבתי..דקה חשבתי..ואז בשניה הבנתי שבך התאהבתי•°•

התאה2ת 2י?? לא נ-ו-ר-א מ!תק זה ק!רה ל^כ^!^ל^ם.

.•°.•°מלאך שלי אף אחד לא יפריד בינינו כי החיים האלה בנויים רק לשנינו•°.•°.

קודם כל תהיו עצמכם- אח"כ תנסו להיות כמוני !!

כמ! שהקלמר נ!עד לע*פר!ן אנ* !אתה נ!עדנ! למזר!ן

©•°.•° אל תג+ד! מ+ן ה0תם כ+ ---> מ+ן זה לא 0תם©•°.•°

^^^%תן 2ש2*לך הכל כNעט - עד שתעשה טע!ת %חת !תע!ף ק*ב*[*מט^^^

!*!*! *ש ה27ה מש7!ק*!ת 2ע!לם==>>קח! אחת !9393! על כ=!=ל=ם !*!*!

^+*ש 2[*ם *ש 2[!ת 7א*ת* א!תך ה2[ת* ש*ש גם גן ח*!ת+^

תלמד מטע!*!תם של ה!7*ך והשתמש 2אמצע* הג[ה

אם הד2!7ה ה**תה *!דעת כמה ה[ש*ק!ת שלך טע*מ!ת...ה*א ה**תה ע!ז2ת את הד2ש...

©o•נ!פר ג!טמן => ט*2ע* ש^ל^א תשל!ט 2עצמך•o©

כ79ה נשמה טה!7ה ש5* א*ן אה2ה ב5עד**ך ,72גע שת5ך אנ* *מ!ת ב5עד**ך...

"°•.©«עדיף להיות סגורה וסנובית מאשר פתוחה»©.•°

°•.©«אני לא מוזרה!!אני פשוט מיוחדת(=»©.•°

°•.©«את השם שלי אולי קל לקרוא וכתוב=>אבל קשה לשכוח»©.•°

°•.©«אני לא מצלמה אז אל תעשו עלי פוזות»©.•°

°•.©«כשנולדתי השמיים בכו כי הם איבדו את הכוכב הכי יפה שלהם»©.•°

°•.©«האהבה גורמת לשכחה ולעוד דברים שכבר שכחתי»©.•°

°•.©«אני לא סובלת מאי שפיות,אני נהנת ממנה»©.•°

°•.©«U go 2 SchooL U get TiscooL»©.•°

«::°.•©באה2ת אמת רגש לע‡לם לא מת©•.°::»

«:•~אנ* זה אנ* אתה זה Kתה wניJו 2*חT זו Xה2ה~•:»

אנ+ כמו נרקומנ+ת לנש+קות שלך.. כמו אלכוהול+סט+ת לnיב!ק*ם Wלך
Kתה ה0ם של הח**ם שלי!!

אני כמו נרקומנית לנשיקות שלך.. כמו אלכוהוליסטית לחיבוקים שלך
אתה הסם של החיים שלי!!

«:•~אתן לך את ליבי ואקח את שלך נחייה עד הסוף באושר ושמחה~•:»

«:•~אני זה אני אתה זה אתה שנינו ביחד זו אהבה~•:»

•° עם כל הכ2וד וכל הגאווה לא משחקים 2אהבה •°

•° אני ואתה אתה ואני שנינו ביחד זה שילו2 קטלני •°

.o(¯`•´¯)`•´¯).o°
(¯`•´¯)`•´¯)
` •. •´ •. •´ אני אוהבת אותך °_______°

«::.ק6נה ק6נה-אבל +כ‡לה לגTל א‡תכם.::»

*+*2ח++ם אל תג+ד‡ ל+ "כמ‡ך" כ+ כמ‡נ+ 9ש‡ט א+ן*+*

«:😘א!הבת מס*2!ת, א!ה2ת ל2ל!ת אנ* הנ0*כה של הל*ל!ת*::»


זה לא בריא לחיות..מתים מזה

•o©_________•=> טבעי שלא תשל‡ט בעצמך©o•

:•°•_________•=>קל לזכור קשה לשכוח°:°•°

©•.°________•=>זה לא שם זה מותג°.•©

---•----==----»»___________=>וכול העולם שותק««----==----•---

__________•=>אני ולא אחרת!

__________•=>השם כבר אומר הכל

°.•©_________מי שמתעסק:::>מתרסק©•.°

»°ש המ!ן משר!ק+!ת 2ע!לם קח+ אחת ו3פ3פי על כ!לם+°«

«::°.•לגד!ל זה לה2+ן- ש+ש חל!מ!ת שלא מתגשמ+ם•.°::»

פ•‡•ז•‡•ת למצלמה-->לא איתי ולא עליי!

אני פשוט ב•ו•ב•ה ´¯`·.¸¸.->אבל זה לא אומר שמותר לשחק בי

~אל תתנו לאהבה לשקוע זה התפקיד של השמש~

בעולם יש רק מישהו אחד מושלם>>>>אל תבנו עליו----הוא שלי!

אהבה היא אותה הרגשה
שהרגשתי שראיתי אותך

תמיד תמיד תחשבי שאת מעל כולם
כאילו נולדת להיות מלכת העולם


«::ד!ב!ן חמ!ד ומת!ק עף 5! 2שמ**ם ח*9ש אה2ה..
וא!ת* ה!א מ3א..!!
ו5נ! *ש אה2ה טה!7ה ואף 2ת ז!נה 5א תה7!0 5נ! א!תה!::»


תמיד אמרו שאין מישהו מושלם
אבל אני מצאתי את היחיד בעולם


°•«« ש[ה אנ+ ע!שה ס+א[ס ו2ח++ם של+ לא רא+ת+ נשמה כמ!ך °•.»

^*^ זה שאנ+ מח++כת לא א!מר שט!2 ל+ ^*^

חיה--> אבל מתה בלעדייך...
שפויה--> אבל מטורפת עלייך...



•°•««אני לא שונה אני מיוחדת=>במשטרה מופיעה בקטגוריה מבוקשת »»•°



+=+אנ* מת!קה כמ! 2!נ2!ן לא ד!9קת לכם חש2!ן+=+


«:°•יש^אנש*ם^שהקנאה^פש!ט^א!כלת^א!תם==>ב-ת-א-ב-ו-ן•°:»



°o°o°o°o°oאני נותנת-->א2ל רק ה=!=ר=א=!=תo°o°o°o°o°o


אין לי זמן לבזבז על 2נ*ם===> אנ* לא 2*2*0*ט7 ל*לד*ם קטנ*ם


«::«»°•זה לא שא[+ 0[ו2+ת- 9ש‡6 לא מז+ז ל+ מה ח‡ש2+ם כ‡לם•°«»


אם^הייתה^עוד^אחת^כמוני==>הייתי^לסבית!!!


מי שבאמת נכנס ללב => ישאר בו תמיד ...


+*.+*.+*.בנים זה הע-ב-ר נרגילה זה הד-ב-ר *+.*+*.+*


נשיקה עם רוק עלולה להסתיים עם תינוק


אם הייתי יודעת מה ואיך לעזאזל לעשות כדי להחזיר אותך אליי
אתה וכל העולם יודעים שהייתי נותנת אפילו את חיי!!!


כדי לדעת שחיית, אתה צריך למות. כדי לדעת שאהבת, צריך שלבך ישבר


מעדיפה למות בין זרועותיך מאשר לחיות בלעדייך


בנים הם כמו לב לא דופקים-->>מתים!!


כשאומר לך שאותך אני אוהבת אתה תגיד לי שיש אחרת!
כשתגיד לי שאותי אתה אוהב אני יגיד לך מותק... הגלגל מסתובב!!


נשרפתי..כואב לי~~~>לא מהחמה,לא מהלהבה,ממשחק הא-ה-ב-ה!


את אצלי תמיד בלב, כי את פרח מלבלב


רק כאב ואכזבות זה סופן של אהבות


אהבה ה*א כמ! ר!ח....לא ר!א*ם א!תה אבל מרג*ש*ם א!תה


אהבה ה*א לפעמ*ם כמ! קסם, א2ל קסם לפעמ*ם ה!א רק אשל*ה!

מי שמשקיע=>>שוקע, מי שטוב=> טובע , מי שחרא=> צף..!!!


אותך אני אוהבת ולא רוצה לעזוב כי בילעדיך לא שווה לי לחיות


תמיד דופקים את השחורים... אפילו במילקי הם למטה!


+*~בנ‡ת לא לקנא‡ת א+נ+ אשמה שאנ+ ה+פה בבנ‡ת+*~!


לא צנועה, לא מופנמת, תגידו מה לעשות שנולדתי מושלמת??


=*+*=אני א^ו^ה^ב^ת אותך מאוד ובגללך==>לא יכולה ללמוד=*+*=


רוצה את אהבתך הניצחית=> שתיהיה א=מ=י=ת=י=ת


הלב שלי היום נקרע והעין רק בוכה והאוזן רק רוצה לשמוע את קולך


אהבתי אלייך עוברת גבולות וקורעת שחקים
אפילו הפילה את מגדלי התאומים..!


אני משהו-->אתה משהו-->ביחד אנחנו משהו משהו ..



°•«אולי אני שרוטה אבל עדיין לא דיסק»•°


°•«אני תמיד נאמבר וואן אז יאללה ילד תתחפף מכאן»•°


°•«חיוך הוא ה- תרופה בגללו אני כזאת יפה»•°

פעם סבלתי מפיצול אישיות => היום אנחנו בסדר=)


•°.• (¯`v´¯)• (¯`v´¯) »»מ* שח* באשל*ות מת מאכז2!ת »» (¯`v´¯)• (¯`v´¯) •°.•


«::2אה2ה כמ! 2חל!מ!ת-א+ן ד2ר שה!א לא א9שר+::»


כשראיתי אותך הלב שלי דפק-->כשהכרתי אותך הלב שלי נדפק


אהבה היא קשה..אהבה היא כואבת..אבל מה לעשות..אני מאוהבת


.•°~¥© בנ+ם הם כמ! כ!כ2+ם--> 2ל+לה הם 2א+ם 22!קר הם ה!לכ+ם ©¥~°•


.•°~א[+ לא מ!שלמת=>א2ל +ש ל+ טקט !א[+ לא שמה על א9'חד»


.•°ח2ק...[שק...רק אל ת'שחק...•°



«°•עד*ף לה*!ת בכלא !לצע!ק ס!ה7 מאש7 לה*!ת מלשן !לצע!ק ש!ט7 :•°»


"--=--מכ*ר*ם ת'ש*ר ה*לדה הכ* *פה 2גן?? ה!א כת!2 עלי...--=--


--=--ת*ספר! כמה *ש 2נ!ת *פ!ת..אנ* 2ט!ח נמצאת 2*ן הראש!נ!ת..--=--


--=--אנ* *פה,אנ* מ!שלמת !אנ* ה*ח*דה=>עכש*! תג*ד! א*ך ה*א מחז*קה מעצמה..ס!ר* חמ!ד*ם א2ל *ש ל* על מה..--=--


--=--כ*שר!ן שכמ!נ* לא ת*פגש! !אל תנס! לה*!ת כמ!נ* כ* על ההתחלה תתע**פו...--=--


--=--2** חמ!ד*ם ה*ה נחמד ה*ה נע*ם !עכש*! שתחרר! ל* מהח**ם--=--


°.o°אל תשאף +!תר מ+ד+ -->>02!ף ת+ח[ק °.o°


•°•אל תזלזל 2אה2ה-- כ+ ה+א ז! שעשתה א!תך •°•


-=-אל תש[א+ א!ת+ כ+ א[+ כ!0+ת-->תש[א+ ת'ח2ר שלך כ+ ה!א ח!ש2 ככה-=-


{•°.•א[+ עצ!רה על +!9+ מ!9רז...מ+ מ!כן לשלם ער2!ת?!•°.•}


*ש מ2!גר*ם, *ש ת*נ!ק!ת...א2ל כשאנ* מ0תכלת על*ך אנ* נזכרת ש*ש גם ח*!ת!


אם~ת7אה~א!ת*~2!כה ==>אל~תדאג~זה^לא^2גללך


הרא**ה^של*^ה*א^6.6^א2ל^אנ*^לא^ר!אה אתכם^מ-מ-ט-ר


הז*ן ה!א ג'נטלמן -----> אחר* הכל ה!א ע!מד כש2ח!רה ע!2רת!!!!


~ ~ אנחנ! לא המין החלש=>אנחנ! המין ה=נ=ח=ש ~ ~

§»: אם נשיקה איתך ז! מילה==>>לך י'מגעיל אל ד2ר איתי :«§

•°•°~»א[+ !אתה..אתה !א[+..לא מ0תכל+ם לכ+!!ן של הש[+•°•°~»


א[+ לא 7!אה 2- (")(o_O)(").....בגלל זה +ש ל+ משק9++ם.....

!^!^! שעל נעל**ך מעל 7גל*ך נ!פר!ש^המאמ!ש ל9נ*ך !^!^!

*•*•*•*•*זXת לX Xה2ה Xם X+ן Xכז2ה*•*•*•*•*

יש ה27ה מש7!קי!ת 2ע!לם==>>קח! אחת !3פ3פ! על כ!לם

^$^ אנ+ הכל2ה א2ל אתם ה=ק=7=3=+=!=ת ש[ד2ק!ת אל++ ^$^

בשביל לקום בבוקר עם חיוך אני לא צריכה זריחה,
בשבילי אתה הוא האור כל לילה ויממה.

שאומרים " אף אחד לא מושלם " שוחכים שאני קיימת

החיים ק-צ-ר-י-ם~נ3לו~א!תם~2להי0תכל=->>עליי

אני לא כוסית, אני לא יפה, אני לא משגעת, אני לא מטריפה..
אני מ=ו=ש=ל=מ=ת...

+*+זה לא שאני ת!פסת ג!בהה ==>אני פש!ט גבוהה...*+*+

+*+זה לא שאני נמוכה ==> זה אתם שתופסים גובה..+*+

*^*את החיוך תתנו לכל אחד-->>ואת הלב רק לאחד!!!*^


«°•°אנ+ עש‡+ה מח‡מ7 קל להתמכ7‡ת ‡קשה להשגה°•°»

«::°.•°°•מי ששובר לי ת'מילים אני שוברת לו ת'פנים•°°•.°::»

כשאוהבים מישהו צריך לדעת לוותר..אני מזמן ויתרתי עליך 😢((

הגלגל עגול-מה שעולה ממזמן תוכנן ליפול!

אומרים שתמיד הסוף טוב...ואם הוא לא טוב...זה לא הסוף!

אלוהים הפגיש בנו משמיים-=~>כדי שנוציא לכולם ת'עיניים

מה ההבדל בין חבל לחצאית? החבל גורר אחריו חמור אחד... ואילו החצאית גוררת 100 חמורים....

בן-אדם שבאמת אוהב, לא יגרום לך כאב!

החל!ם ה!א האהבה המצ*א!ת==> ה*א ה=א=כ=ז=ב=ה

לא זק!קה לאף אחד=> אנ+ מחז+קה מעמד

אמ7! ל* *לדה את *פה את מ^!^3^ל^ח^ת אז למה ז2ל כמ!ה! את ל!קחת
ואנ* לא הקש2ת* ו2ס!ף נפגעת*

תיהיו מציאותים אהבה אמיתית קיימת רק בסרטים!!!

יש לי לוק משגע וכבר אתה מתחיל להתגעגע...

הלב שלי כואב, הלב שלי דואב.. אתה לא יוצא לי מהלב!!!!!

עזור לי אלוקים אתה זה שכתבת בספר החיים..אסור להפריד בין שתיים שאוהבים..!!

אהבתי אחרים עשיתי הצגות אך בסך הכל רציתי לגרום לך לקנאות

אתן +9!ת אתן ש!!ת א2ל כ!0+!ת כמ![+ תחלמ! לה+!ת

+*+*נכ!ן אנ* נ0*כה, א2ל לא 2אגדה שלך!!*+*+

אני לא מתעסקת בשט‡י‡ת אני חיה רק בשביל ל^ה^נ^‡^ת. . .

o O o O מה שלא הורג אותך מחזק אותך O o O o

o°o על הלב שלי כתוב שמור מרחק-- כי כל מה שהיה בנינו נמחק!o°o

-- תחש2* 9עמ**ם ל9[* הק9*3ה למ*ם --

שהלב שלי אדום הוא מ=א=ו=ה=ב שהלב שלי כחול הוא מ_א_ו_כ_ז_ב!!!

•°• א*ן ל* זמן ל2ז2ז על**ך אנ* מ0תדרת ט!2 מא!ד גם 2לעד**ך•°•

~-- נדלקתי עלייך 2גלל היופי התאה2תי 2ך 2גלל האופי --~

אנ* !אתה אתה !אנ* =>> מ!תק תפנ*ם זה ל=א מצ*א!ת*...

מנצנצת^כמ!^+=ה=ל=!=ם=>הח++ם^של+^נ+רא+ם^כמ!^חל!ם

יש הרבה כוכבים בשמים, אבל כוכבת כמוני?! לא תימצאו!

תמיד תיהיו עצמכם כי רק ככה אנשים יתאהבו בכם

°•.•°לא^7!צה^ע!ד^להתאה2=>כמ!^שזה^*פה^ככה^זה^כ!אב°•.•°

»¦«ה2[+ם של ה+!ם הם לא כמ! ה2[+ם של הל+לה»¦«

_____ ==>ה^ד^2^7 !כל השXר ע=2=7

מי שתכבוד שלי ינסה להוריד-=> אני יראה לו מזה שטן ויכנס לו לוריד!

יש ל* ה27ה חד7*ם 2לב א2ל 7ק אחד *ק2ל ס!!*טה

שמה זין על העולם לא איכפת לי מה אומרים כולם!!!!!

"..ה' עשה שלעולם לא אפול,לא אמעד,ושיותר לא אשאר לבד.."

•°.• גם כשהכל לא ורוד אני נשארת---> פנתרה •°.•

כואבות לי כבר הרגליים מרוב שאני רצה לאנשים במחשבות

קונה ת'בנים בקריצת עין-->>יעשו עליי פוזה יעשה עליהם כפליים

::»:כל•הבחורים•מסתכלים•זאת•______•הם•לוחשים::»

«:°•קל לסל!ח לא!*ב... קשה לסל!ח לא!ה2•°:»

.•לֹא כֹל מָה שיָפֶה מבַחוּץ יָפֶה גַם מבפנִים>>בַמקְרֶה שֶלִי זֶה שוֹנה•.

~*+ זה ידוע לראש אבל נישכח מהלב... שלאהוב.. זה לשלם בכ^א^ב +*~

~*+ הפה מדבר בשביל הראש... העיניים מדברות בשביל הלב +*~

באהבה בוכים, באהבה כואבים, אז למה בכלל אוהבים???

החיים הם כמו משולש ברמודה- אני אתה והשרמוטה!!!

כשאלוהים ברא את האישה.. הוא הסתכל טוב טוב על הגבר והחליט שבמקום זין הוא יעשה לה ש-כ-ל!!


מכוער?==>עוף לי משדה הראייה
כוסון?==>אחח הייתי עושה לך טובה..

1000 ראיתי....100 רציתי...עם 10 הייתי ...אבל רק בגלל 1 בכיתי

שנאה=קנאה...אז כל אלה שש!נא*ם א!ת* => תג*ע! למסקנה

נש2עת* י!תר לא להתאה2 א2ל אז _ _ _ _ ה!פ*ע !נגע ל* 2ל2

הלך נס*ך?! *2!א מ-ל-ך

אם אתה א!ה2 א!ת* אנ* שלך...!אם לא=> כ!ס אמא שלך

ה*!ם ש2! נ!לדת*=> זה ה*!ם ש2! אל!ה*ם החל*ט שהע!לם לא *כ!ל להתק**ם 2לעד**

א*ן ח2ר א*ן 2ע*!ת...אכן כן פנ!*ה להצע!ת

לכל אחד *ש מלאך => כשרא*ת* א!תך הכרת* את של*

+~*~+אם ה*!9* ה*ה ט*9ת מ*ם-->אנ* ה**ת* הא!ק*אנ!0 השקט+~*~+

«•°•אנ* 9נ!*ה לה3ע!ת-=>א2ל תאל3! להתמ!דד עם הדח*!ת•°•»

פגשתי הרבה אנשים חמודים בעולם==>אין לך מה לדאוג.. אתה לא אחד מהם!!

מכל העונשים הקשים שהיו לי בחיים==>העונש הכי כואב וקשה היה לראות אותך!!!

נשבעת בשמש בירח ובכוכבים==>שאין עוד בן זונה שישבור לי ת'לב בחיים!!

*^יופי ושם בעל תואר עולמי=>אנשים תירגעו זאת בסך הכל אני^*

יש לי יופי וסגנון אבל עדין לא מצאתי את הכוסון!

יש אנשים יפים ויש מכוערים ויש כאלה כמוך==>קופים

או שתאהב אותי בלי חששות ותנאים---->או שתקום ותעוף לי מהחיים!

חשבתי שאהבתינו אמיתית אך לכל בחורה שעברה עשית תצפית

אנ+ 9ש!6 0טלנ+ת !+ש ל+ ג!ף של ד!גמנ+ת

אנ+ כ!0+ת אנ+ מ!שלמת !את כ!לם 2א3בע מ0!22ת

מ+ ש7!אה א!ת+ נה+ה ע+!!7 כ+ מה+!9+ של+ כל אחד מ0תנ!!ר


חחחחח רציתי להוסיף אבל נראה לי יש לך בחירה ענקיתתתתתתתתתתת
אורצו'ק ילדה יפה ומקסימה..!!
פרסמתי אשכול בשם אהבה היא.. כאן בפורום כללי יש שם מלא משפטים..
מקווה שהם יוכלו לעזור לך!!
אוהבת המון המון..
מורן! 😉
אם את יכולה להוסיף עוד פתגמים כאלה אני אשמח תודה רבה!
😉
* אוהבת אותך כמו שמים וארץ, אוהבת אותך כמו פצצה מתפוצצת
ווואוו תודה רבה לכולן פההההההההההה!!!!!!
בנות רציתי להגיד שממש עזרתן לי תודה רבה לכולן קבלו נשיקה ענקית מואהההה
בקשה בובעעעעע
ואוי איזה ארוך ההוא חחח
חחחח כן

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך