אוקיי.. נראה לי שהבנתי..
לדעתי את צריכה לדבר איתו.. (עם החייל) ולהגיד לו שזה לא בסדר לא להגיד..
כי מה שהיא בעצם עשתה זה לסכסך ביניכם.. ותסבירי לו שזה פגע בך ושאת לא רוצה לדבר איתה.. ולדעתי הוא אמור להבין אותך.. כי אם הוא באמת רוצה שתמשיכו להיות ידידים טובים.. כי אם את חשובה לו.. הוא יבין ויתן לך לדבר עם הסכסכנית הזו.. ולדעתי.. תגידי לו את זה ממש רציני "אם אתה באמת ידיד טוב שלי.. אתה תגן על הידידות הזו.. " אבל אם הוא לא יתן לך אז הוא ימשיך בקשר עם הסכסכנית הזו.. והיא תמציא עוד שקרים.. וזה חבל..
מקווה שעזרתי לך מאמי..
מואההה
אורינו'ש
תודה מאמי על העצה,אבל לצערי אני לא אוכל להגיד לו את זה כי הוא חוזר לצבא מחר והוא יהיה 3 חודשים שם,ורק אז הוא יחזור הביתה....מה אני יעשה עד אז???!!!
הקטע שהוא נפרד לא מזמן מחברה שלו ועכשיו הוא מחפש רק סטוצים אז "החברה" הסכסכנית היא עכשיו בשבילו סטוץ,והקטע שהיא משחקת אותה חמודה כזאת....ורק מי שמכיר אותה יודע כמה היא חלאה!!!
אז לכי ותתעמתי איתה.. למי מי היא שתסכסך ביניכם!!!
הוא יחזור עוד 3 חודשים וישכח אותה.. אבל את לא תשכחי ..
צודקת......אני יתעמת איתה.....אבל ממה שאני חוששת זה שהוא יתאכזב ממני ושיחשוב שאין לי מילה..........ואני לא רוצה שהוא יחשוב ככה ולא יהיה לי זמן לדבר איתו עד מחר על זה
זה בעצם ההתלבטות שלי....
תדברי איתה אחרי שהוא ינסע!!
ולפני שהוא ינסע תגידי לו שאף אחד בחיים לא יצליח לסכסך ביננו!
תגידי לו שיצעק עליה
היא שיקרה לו לא לך... אל תתערבי
שהוא יתעמת איתה
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 19/07/2005) תגידי לו שיצעק עליה
היא שיקרה לו לא לך... אל תתערבי
שהוא יתעמת איתה
פשוט צודקת בכל מילה!!!
מסכימה עם התגובה הראשונה
ועד מחר יש לך זמן מאמי לדבר איתו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני היתי לא ממש שמה על החייל הזה
באה..מעיפה לה מכות
מה נראה ללללללללללהההההה?!~?!
כלבה!!!!
או שפשוט..תעשי דבר כזה..
תבואי
מולוו כן??~!?
ותשאלי אותה למה היא עשתה את זה
במקומה!?!? הייתי מתאבדת
זה הדבר הכי משפיל בעולם!!!