אם אני אוהבת מישו איך אני יכולה לדעת אם גם הוא אותי???[COLOR=red]
תיראי אם המישהו הזה מתנהג אליך בצורה כזו :
כל הזמן שואל אותך מה קורה והכל, הוא יוזם, שהוא רואה אותך הוא לא מפסיק להתבונן בך, בקיצור כמו שאת מרגישה שאת איתו או שאת רואה אותו או מדברת איתו וכדומה ככה הוא מרגיש אם הוא אוהב אותך..
ואני בטוחה שאם את אוהבת אותו באמת זה בולט אז אם זה ככה והוא אוהב אותך זה אצלו גם ככה 😊
אוהבת המון,
קורלי 😉
QUOTE (chenoosh2 @ 15/07/2005) אם אני אוהבת מישו איך אני יכולה לדעת אם גם הוא אותי???[COLOR=red]
בובה לדעתי יש רק דרך אחת לברר
וזה לא לפי המבטים שלא ולא לפי מה שהוא עושה
זה פשוט ללכת ולדבר איתו לדעתי זאת הדרך הטובה ביותר
נכון!!! מסכימה עם התגובה מעליי..
QUOTE (_Alinush_ @ 15/07/2005) נכון!!! מסכימה עם התגובה מעליי..
😊
פשוט את צריכה לשים לב איך הוא מתנהג שהוא איתך... איך מתיחס אליך, האם מנסה לעזור לך תמיד שאת צריכה מהשו, אם הוא תמיד לצידך... כמו שענו לך בתגובה הראשונה.
הדרך הכי טובה לדעת זה לדבר איתו ולשאול.
אני יגיד לך מה תעשי?
ת'אמת??
אין לי מושג!!
אני מסכימה עם התגובה של שני מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 16/07/2005) אני מסכימה עם התגובה של שני מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😁
לדעתי הכי פשוט זה לגשת ולדבר איתו על זה....כי מעשים או התנהגות של בנאדם זה לא תמיד חד משמעי........