פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אני ממש צריכה עזרה תשתדלו לעזור...

אני ממש צריכה עזרה תשתדלו לעזור

✍️ נוניפנוני 📅 15/07/2005 00:05 👁️ 283 צפיות 💬 13 הודעות
טוב אז ככה..יש לי 4 חברות הכי טובות..אחת שאיתי מהגן..אחת שהכרתי בחטיבה והיא ממש הייתה כמו אחותי
אחת שגם מהחטיבה וממש חברה טובה ואחת שהכרתי אותה מהחטיבה והיא הייתה החברה הכי טובה שלי..
היא תמיד הייתה נאמנה לי.. והייתי איתי ואני הייתי איתה ..
עכשיו חברה שלי מהגן שונאת את החברה שהייתה כמו אחותי .. ואחרי הרבה מריבות ביננו סיכסוכים..
נישארתי חברה של שתיהם .. והחברה מהגן החליטה שהיא לא רוצה להישאר חברה שלי בגלל שאני חברה של השניה..
היא רבה איתי.. והייתי ממש שבורה מזה שאני צריכה לעמוד באמצע..ולבחור.. ובנוסף להכל..
היא סיכסכה ביני לבין השתי החברות האחרות..
אני מרגישה הכי רע שבעולם.. היא משחקת אותה תמימה.. ובעצם הורסת לי את החיים.. היא מאיימת עליי להביא לי בנים מבאר יעקוב שירביצו לי ואומרת לידידים שלה שיאמללו את החברה השניה..
לא איכפת לי ממש.. כי אני לא מפחדת ממנה או מהידידים שלה.. אבל מה שבאמת מפריע לי
זה החברה הכי טובה שלי ... היא לא מדברת איתי וחושבת שאני זבל..
ועשיתי בשבילה מה שאף אחד לא היה מסוגל לעשות..
היו לה ציונים גרועים .. רצו לקבל אותה בתיכון רק לרמות ג'ד ואפילו אמא שלה לא רצתה לעשות נגד זה כלום
לא היה לה מה לעשות.. היא רק בכתה..
ואני דיברתי עם אמא שלי.. ואמא שלי עשתה בלאגן בביצפר ועשתה הכל בשביל שיעבירו אותה..
עכשיו קיבלו אותה לרמות א' בזכותי.. ולא מעניין אותה ממני בכלל..
אני שבורה ...אני יהיה לבד.. כל שאר החברות שלי הם לא חברות אמיתיות כמו שחשבתי שהם..
ואני לא יודעת מה לעשות.. חוץ מאמא שלי ומחברה אחת אין לי כלום ..
ויש עוד הרבה מחוץ לזה.. גם לפני הסיפור הרגשתי לבד..הם היו יוצאות ואפילו לא מודיעות לי[
ואני לא מבינה?? כמה כפויות טובה הם יכולות להיות???


החברה הזו נשמעת לי נצלנית ובהמה. אין לה שום זכות להגיד לך עם מי להסתובב ובטח שלא לאיים עלייך!! וזה לא משנה כמה חברות טובות הייתן ומה עשית בשבילה (כמובן שזה מגביר אצלך את הכאב כי הקרבת הרבה בשבילה ובאמת כל הכבוד).
ילדה כזו כפויית טובה ובהמתית לא ראוייה להיות חברה שלך. אני מציעה לך לנתק איתה כל קשר.
תמצאי חברות אחרות שיתנהגו אליך איך שמגיע לך.

בהצלחה
אור.
אני מסכימה עם התגובה הראשונה...עם חברות כאלה לא צריך אויבות...
אבל הבעיה שאני ממש קשורה אליהם אני כל לילה בוכה שאני לא חברה שלהם..ורע לי.. אני לבד..
אבל את מעדיפה חברה שתאיים עלייך ותפגע בך???
את קשורה אליה כי אתם הרבה זמן חברות, אבל לה אסור לנצל את זה ולהתנהג אלייך כמו לא יודעת מה.
שמעיי מאמי אל תדאגי יהיה בסדר..אבל מה שכן אסור לך להיות איתה בקשר..היא כפויה טובה והיא באמת לא רואה להיות חברה שלךך..כי בסוף לה לא יהיו חברות אם איך שהיא מתנהגת..את תראי..ואני בטוחה שלא חסר לכם בבצפר בנות שאת יכולה להתחבר אליהם..בהתחלה זה קשה , נכון אבל את צכה להיות חזקה כי עם כל היום תבכי שאת לא חברה שלהם אז לא יצא לך מזה כלווום! תחשבי תמיד חיוביי..עכשיו זה קצת תקופה קשה..אבל את תראי שעוד יבואו אלייך..והיא בסוף תזחול על ארבע כדאי שתיהיהי חברה שלה..

בהצלחה מושלמת!

-הדרוש- 😊
אני מסכימה עם התגובה הראשונה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 14/07/2005) החברה הזו נשמעת לי נצלנית ובהמה. אין לה שום זכות להגיד לך עם מי להסתובב ובטח שלא לאיים עלייך!! וזה לא משנה כמה חברות טובות הייתן ומה עשית בשבילה (כמובן שזה מגביר אצלך את הכאב כי הקרבת הרבה בשבילה ובאמת כל הכבוד).
ילדה כזו כפויית טובה ובהמתית לא ראוייה להיות חברה שלך. אני מציעה לך לנתק איתה כל קשר.
תמצאי חברות אחרות שיתנהגו אליך איך שמגיע לך.

בהצלחה
אור.
מסכימה איתה!
מאמיי..לדעתי..את צריכה לכתוב לחברה הזאת..מהגן..
כתבי לה מכתב..
תסבירי לה..כמה את פגועה..לכל אחד יש רגשות..אני חושבת שאולי היא תבין..
תסבירי לה ..כמה את פגועה ולמהה..
ומאמי..עדיף שיהיו לך 2 חברות טובות טובות
מאשר 10000 חברות חרא
רציני..

ומה עם הילדה הזאת שהיא כמו אחות בשבילך?~?@
איפה היא בכל הסיפור..לא תומכת ומעודדת?.

תמצאי חברות..יש עד מלא בנות חמודות..ותאמיני לי..את בצ'יק מוצאת חברות..
פי 100יותר ממה שהיו לך כל החיים

אבל זאתי מהגן?!?~2 כתבי לה מכתב..היא תבין..ואני חושבת שהיא אפילו..תבוא לבקש ססליחה..
תכתבי לה מכתב..שיגיע לה ללב..!!

בהצלחה..תעדתכני😉
לפי דעתי תתנתקי מכולם ותמצאי לך חברות חדשות.. לא נראה לי שתתקשי בזה\
את נשמעת ממש נשמה!\
בהצלחה! 😊
ואי איזה ילדות קטנות ינעל ראב....
עזבי אותן, לפי חפשי חברות חדשות, ואת כבר תראי איך הן זוחלות אלייך על ארבע.....
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 14/07/2005) החברה הזו נשמעת לי נצלנית ובהמה. אין לה שום זכות להגיד לך עם מי להסתובב ובטח שלא לאיים עלייך!! וזה לא משנה כמה חברות טובות הייתן ומה עשית בשבילה (כמובן שזה מגביר אצלך את הכאב כי הקרבת הרבה בשבילה ובאמת כל הכבוד).
ילדה כזו כפויית טובה ובהמתית לא ראוייה להיות חברה שלך. אני מציעה לך לנתק איתה כל קשר.
תמצאי חברות אחרות שיתנהגו אליך איך שמגיע לך.

בהצלחה
אור.
מסכימה עם אור לגמרי אל תתני לאף אחד לנצל אותך!!
אוהבת המון
..
מורן! 😉
חמודה אני מיסכימה אם התגובה הריאשונה..היא באמת צודקתתת תאחלס עם היא חברה אמיתית היא תוכיח את זה ובינתיים היא מוכיחה שהיא פוסתמההה ומיגעייללההה תיתרחקי מימנה ומהר היא סתאם תיהרוס לך תחיים..תימצאי חברות חדשות זה לא כזה בעייההה..תיאמיני לי לא מיגיע לה חברה כמוך שבאמת בוכה ביגללה היא לא שווה את זה מיתוקה שיהיה לך ביהצלחה מיכול הלב אני מיקווה שעזרתי 😁 😁 😁 😁 😁

ע ד י
מסכימה עם התגובה הראשונה וכל שאר התגובות האחרות.

חברה אמיתית זו אחת שתהיה לידך תמיד, בטוב וברע ולא תגיד לך לבחור בינה ולבין אחרות.
אני לא הייתי מחשיבה אותה לחברה. ואת עוד קוראת לה ככה? היא לא ראויה לשם "חברה".
אחת שמאיימת, שעזרת לה והיא לא מעריכה, לא נקראת חברה (שוב).
אל תשכחי שהבן אדם ששווה את הדמעות שלך לעולם לא יגרום לך לבכות. ומה היא עשתה? גרמה לך לבכות. מסקנה: היא לא שווה את הדמעות שלך ובטח ובטח שלא אותך.
אני בטוחה שמגיע לך יותר.
אני בטוחה גם שעוד 100 בנות היו רוצות להתחבר אלייך ולהיות איתך.
את יכולה להגיד לה מה את מרגישה, לשתף אותה במה שעובר עלייך, היא תבין (או שלא..).

מקווה שעזרתי ושיהיה טוב בסופו של דבר.

אוהבת מלא,
-ניבו'ש- 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך