פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

עזרה עם חברות

✍️ ReOrTaEnM 📅 14/07/2005 06:05 👁️ 210 צפיות 💬 10 הודעות
טוב אני לא ממש יודעת אם זה קשור לכאן אבל לא מצאתי מקום אחר שלשם זה יותר קשור.
יש לי חבר כבר שנה וחודשיים ואין אנחנו כל יום נפגשים וכל החיים ביחד הוא וחברות שלי היו בקשר טוב והיו דווקא ידידים עד שרבתי עם איזה אחת, אחת אחרת התערבה ויצאה עליי שהייתי אצלו (וגם עליו) ואז הוא התערב ויצא עליה בחזרה וממש בלאגן עם שתי החברות האלה אני לא מדברת כי לא אכפת לי מהן לא היינו גם ככה חברות כאלה טובות ואם ככה הן מתנהגות לא אכפת לי מהן. אבל הסיפור היותר מסובך הוא שאחת שאני והיא כל החיים היינו חברות הכי הכי הכי טובות מהגן לא אמרה את זה אבל תפסה עמדה בצד שלהן וכל הזמן באה ומתלוננת לי על זה שאני וחבר שלי כל היום וכל הזמן ביחד ועכשיו הוא עוד ארבע חודשים מתגייס ביקשתי שתנסה להבין אבל כלום והתלונות שלה לא מפסיקות לגביי אז היום אמרתי לה שאם זה ככה כל הזמן תלונות לא נראה לי שנוכל להמשיך את הקשר הזה והיא לא ממש התנגה שננתק אותו(זה בגלל שהרבה פעמים יצא לנו לריב על זה) עכשיו אני יודעת שאני צודקת בהכל כי היא לא חוותה אהבה אמיתית כמו שלי וקשר רציני כמו שלי ושל חבר שלי ובגלל זה יש לה כל כך הרבה תלונות אליי וזה פוגע בי שדווקא היא לא מסוגלת להבין אותי והרבה אחרים שפחות היו קרובים אליי מסוגלים להבין אותי.
רציתי לשאול אותכם אם יש לכם איזה עצה לתת לי איך אני יכולה להראות לה שאני צודקת בהכל והיא טועה יותר נכון שזה לא סתם שאני רוצה כל יום כל היום להיות עם חבר שלי ושאם אנחנו חברות אמיתיות לא משנה איך ומתי הקשר שלנו יכול להשמר.
תודה רבה לכלכ העוזרים אוהבת אותכם!!!
היי ,
תיראי את אומרת שאת צודקת בהכל אבל זה לא כל כך ככה.. תחשבי על חברה שלך מהגן. את אומרת שאת עם חבר שלך כל הזמן .. זה לא צריך להיות ככה קשר צריך להיות ששני בני הזוג ביחד אבל לא בהגזמות כל היום כל היום את צריכה גם להיות עם חברות [/U]לבד !

וגם יש עוד סיבה שאת צריכה להבין את החברה שלך שלא היה לה ככה קשר רציני עם אף אחד והיא לא יכולה להבין את זה ..

וגם את צריכה להגיד לה את זה בעדינות ולהסביר לה שוב שהוא מתגייס ושהיא קצת צודקת ושאת תנסי להיות יותר איתה כי את מבינה אותה והכל ..

כי באמת זה יהיה גם יותר בריא לקשר ביניך לבין חברך שתתגעגעו קצת אחד לשני וגם זה יעשה יותר טוב לקשר שלך ולחברה הטובה שלך ..

אוהבת,

קורלי😉
QUOTE (Corali333 @ 14/07/2005) היי ,
תיראי את אומרת שאת צודקת בהכל אבל זה לא כל כך ככה.. תחשבי על חברה שלך מהגן. את אומרת שאת עם חבר שלך כל הזמן .. זה לא צריך להיות ככה קשר צריך להיות ששני בני הזוג ביחד אבל לא בהגזמות כל היום כל היום את צריכה גם להיות עם חברות [/U]לבד !

וגם יש עוד סיבה שאת צריכה להבין את החברה שלך שלא היה לה ככה קשר רציני עם אף אחד והיא לא יכולה להבין את זה ..

וגם את צריכה להגיד לה את זה בעדינות ולהסביר לה שוב שהוא מתגייס ושהיא קצת צודקת ושאת תנסי להיות יותר איתה כי את מבינה אותה והכל ..

כי באמת זה יהיה גם יותר בריא לקשר ביניך לבין חברך שתתגעגעו קצת אחד לשני וגם זה יעשה יותר טוב לקשר שלך ולחברה הטובה שלך ..

אוהבת,

קורלי😉
מסכימה לגמרי עם הדעה מעליי צריך לאזן הכל!!
הכל טוב במידה נכונה..
המון בהצלחה!!
אוהבת המון
מורן~!
סכימה עם התגובה הראשונה.

תחשבי אם היא לא הייתה בקשר רציני אף פעם יש מצב שהיא קצת מקנאה. היא רואה אותך תמיד יחד מאושרים זה בטח עושה לה משהו.

וחוץ מיזה זו טעות להפגש כל כך הרבה, וכל יום. בסוף היחסים שלכם יהיו שיגרתים וזה ישעמם אותכם ותפרדו. את צריכה להקדיש קצת זמן לחברות שלך...
בעתיד שלא יהיה לך כבר חבר, רק הן ישארו ואז שתרוצי אליהן הם לא יתיחסו אלייך. תחשבי על זה.

אור
אני מסכימה עם התגובה הראשונה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח ועם הוא לא רוטצה להיות איתך כול יום כול היום!?!?
איזה הזגמה טוב שלא נידבקת לו לחיים .....
גם לו יש חבירם...
ואני מבינה ת'חברה שלךךךך מזה כול יום כול הויוווםם אז מתי את רוצה להיות עם חברות שלך?!?
אין פלא שהם מתיחסכות ככה עליייךך
צ'או
לא קראתי תתתגובות מעליי


גם לא העמקתי את כל הסיפור
אבל..נהספייק לי לראות..שזו חברה שלך מהגןן..ואת רבה איתה..בגלל סיבה מטופשת
אני יכולה להגיד לך..פשוטטטטטטטט..לעצור את זה..
חברה מהגן!?!? לא יודעת בדיוק את הכל..
אבל אני בטוחה ב100000000% שיש לך מלא זיכרונות איתה..דבריםן שלא יהיו שוב..
בגלל זה אני יגיד לך עכשיו..ללכת ולדבר איתה
כי תאמיני לי..אתן תאדו קשר..ולהחזיר קשר.של חברות מהגן..זה קשהה
תדברו..תאמיני לי..הכל ייפתר..אבל בריב?!?!
את תצטערי..והיא תצטער..
לא כלל יום..מוצאים חברות טובותת...!!

אני אומרת לך מנסיון!!!!!!!!

בהצלחה מאמי😉
לא קראתי תתתגובות מעליי


גם לא העמקתי את כל הסיפור
אבל..נהספייק לי לראות..שזו חברה שלך מהגןן..ואת רבה איתה..בגלל סיבה מטופשת
אני יכולה להגיד לך..פשוטטטטטטטט..לעצור את זה..
חברה מהגן!?!? לא יודעת בדיוק את הכל..
אבל אני בטוחה ב100000000% שיש לך מלא זיכרונות איתה..דבריםן שלא יהיו שוב..
בגלל זה אני יגיד לך עכשיו..ללכת ולדבר איתה
כי תאמיני לי..אתן תאדו קשר..ולהחזיר קשר.של חברות מהגן..זה קשהה
תדברו..תאמיני לי..הכל ייפתר..אבל בריב?!?!
את תצטערי..והיא תצטער..
לא כלל יום..מוצאים חברות טובותת...!!

אני אומרת לך מנסיון!!!!!!!!

בהצלחה מאמי😉
לא קראתי תתתגובות מעליי


גם לא העמקתי את כל הסיפור
אבל..נהספייק לי לראות..שזו חברה שלך מהגןן..ואת רבה איתה..בגלל סיבה מטופשת
אני יכולה להגיד לך..פשוטטטטטטטט..לעצור את זה..
חברה מהגן!?!? לא יודעת בדיוק את הכל..
אבל אני בטוחה ב100000000% שיש לך מלא זיכרונות איתה..דבריםן שלא יהיו שוב..
בגלל זה אני יגיד לך עכשיו..ללכת ולדבר איתה
כי תאמיני לי..אתן תאדו קשר..ולהחזיר קשר.של חברות מהגן..זה קשהה
תדברו..תאמיני לי..הכל ייפתר..אבל בריב?!?!
את תצטערי..והיא תצטער..
לא כלל יום..מוצאים חברות טובותת...!!

אני אומרת לך מנסיון!!!!!!!!

בהצלחה מאמי😉
לא קראתי תתתגובות מעליי


גם לא העמקתי את כל הסיפור
אבל..נהספייק לי לראות..שזו חברה שלך מהגןן..ואת רבה איתה..בגלל סיבה מטופשת
אני יכולה להגיד לך..פשוטטטטטטטט..לעצור את זה..
חברה מהגן!?!? לא יודעת בדיוק את הכל..
אבל אני בטוחה ב100000000% שיש לך מלא זיכרונות איתה..דבריםן שלא יהיו שוב..
בגלל זה אני יגיד לך עכשיו..ללכת ולדבר איתה
כי תאמיני לי..אתן תאדו קשר..ולהחזיר קשר.של חברות מהגן..זה קשהה
תדברו..תאמיני לי..הכל ייפתר..אבל בריב?!?!
את תצטערי..והיא תצטער..
לא כלל יום..מוצאים חברות טובותת...!!

אני אומרת לך מנסיון!!!!!!!!

בהצלחה מאמי😉
קודם כל,יקירותיי,חלקן צריכות לחזור שוב לביה"ס היסודי ולהשלים עוד כמה שעות של שיעורי כתיבה,שחסרות לכן מכיתה א'.
ולנושא עצמו-חברה מהגן עדיין לא שווה כל דבר בעולם,ובטח לא אם היא מוכנה להיות הראשונה שתנתק את הקשר הזה,היא הייתה צריכה להיות הראשונה שתבין אותה ולא להיות זה שבעצם תוביל את המריבה.
קחו חומר למחשבה,יחד עם השעות שחסרות לכן.

אוהבת בנות,שמרו על קשר. ואל תשכחו,לכל אחד מאיתנו מחכה האביר על הסוס,אבל בואו נקווה שהוא לא שבר את הרגל.
😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך