החייל, הידיד או סתם מישהו מהשכבה. כל הטיפוסים שתתקלי בהם במהלך הציד אחר בן הזוג המושלם לקיץ. מדריך מאת שני זיו, נענע
מישהו מהשכבה
נו, באמת לא ברור מה אני הולכת להגיד? כשתתחילו להכיר, זה יראה הדבר הכי מושלם בעולם. גם תמיד זמין ולא מצריך השקעה מיוחדת כדי להיפגש, גם חולק איתך את אותן החוויות, וגם לא צריך לסבול ערבים מיותרים עם החברים האלמוניים שלו, כי סביר להניח שאת כבר מכירה אותם.
אבל ברגע שתיכנסו לשגרה, הזמינות תהפוך למעיקה, כי בלי להתאמץ קשה להעריך. הנושאים המשותפים יהפכו לחוסר יכולת לחדש אחד לשני, והחברים שאתם חולקים ישאירו אתכם תקועים עמוק בצורות הבילוי הרגילות.
אבל למה להיות פסימיים. יכול להיות שזה פשוט יהיה מושלם בדיוק כמו ברגע הראשון.
בשורה התחתונה – צפוי, אבל רק אם אתם בקטע של דבק.
זה שרק מסתכל
לא משנה אם הוא לומד איתך בכיתה. מתפקד כמלצר בבית קפה הקבוע שלך או סתם השכן ממול – כל מה שהוא צריך לעשות כדי להיות כלול בקטגוריה הזאת היא להחליף איתך מבטים מלאי משמעות בכל פעם שאת בסביבה, ושום דבר מעבר.
בדרך כלל זה מחמיא בדיוק כמו שזה מעצבן, ומשאיר אותך עם ההרגשה שפשוט אין לך מושג מה את אמורה לעשות עם כל הסיטואציה. יכול להיות שהוא בסך הכל בחור ביישן שצריך להיות בטוח שאת מעוניינת לפני שהוא ניגש, ויכול להיות שהוא סתם נודניק שמשחק איתך משחקים. מה שבטוח, לא תדעי עד שלא תתחילי איתו בעצמך.
בשורה התחתונה – לכי על זה, אין לך מה להפסיד.
הידיד של החברה
את שומעת עליו סיפורים כבר שנים, רואה אותו מידי פעם, אבל חלוקת האנשים בינך לבין החברה הכי טובה שלך משאירה אותו בתחומי השטח שלה, ואת חייבת אישור מיוחד כדי להתקדם עם זה הלאה. מצד אחד, את יודעת שאם הוא ידיד שלה הוא לא יכול להיות מאכזב מדי, ומצד שני, את באמת רוצה לערב בין הנאה ועסקים?
למרות שלהכניס לאותה הקלחת חברה טובה ובחור פוטנציאלי זו לא האופציה האופטימאלית, אם הוא באמת שווה את זה, תמיד אפשר לדבר איתה ולראות מה דעתה. כשאת עושה את זה תשימי לב שאת לא מבינה רק מה שאת רוצה, ואם היא רומזת לך שהיא מעדיפה שלא, עדיף שתיקחי את זה בחשבון. על החלטות קלות, כידוע, משלמים בסוף ביוקר.
בשורה התחתונה – תלוי רק בה.
ואם את לא רוצה להסתבך עם בחורים שהם נושא שלם – תמיד אפשר ללכת על האופציות הרגילות. בסך הכל, על סתם מישהו שהתחיל איתך בחוף אי אפשר להתפלסף יותר מדי על ההתחלה. ולפעמים גם זה עדיף. העיקר שיהיה בהצלחה! 😊





