ווואי בואנה אני כבר לא יודע להגיד את המילה תודה כי זה כבר מעבר לזה
באמת תודה רבה מכל הלב בת אל מאמי תודה רבה אני יצור איתך קשר ונדבר כבר באייסי
שני אותך כבר יש לי באייסי חיחי
תודה לכולן ובעיקר למלאך הזאתי הלסבית חחחחח רעותי
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 12/07/2005) טוב.. אני לא מכירה אותך ולא'דעת מי אתה.. וגם לא ממש הבנתי מה הבעיה שלך אבל הבנתי שהיא על א ה ב ה כמו כולם! יושבים ובוכים.. ותאמין לי אתה לא תפסיק לבכות לעולם גם שתהיה לך אהבה ככה זה החיים! כדי להעריך משו טוב תצטרך לעבור הרבה רגעים לא ממש טובים..
אבל לומדים להסתדר עם זה ולהנות מהחיים ומבטיחה לך שתמצא מישו ששווה אותך ואתה שווה אותה! ובאמת תהיו מאושריםם ועד אז תהנהה מהחיים מחיי הרווקות ותאמין לי שישהמון הנאות...
תלמד להנות ממה שיש לך בחיים! ולנצל אותם כי בעתיד הם לא יהיו לך ותצטער!!..
חחחח אהבתי את ההודעה שלך..
אין יותר מידי הנאות בחיי רווקות אז זה לא הדבר הכי כיפי בעולם..
ולדביר בחורציק תתעודד העולם אכזר, כואב , אבל לפעמים הוא משתנה ככה זה פעם למעלה פעם למטה אבל זה העולם שלנו ואין לנו עולם אחר..
סליחה אם זה לא נשמע כל כך מעודד אבל זו המציאות
עוד דבר אחד דביר אתה אמרת בהתחלה שתסביר מה הבעיה שלך?
כי עדיין לא הסברת ואני ועוד אנשים לא בדיוק הבנו את כל הבעיה.. אז תסבירנה בבקשה
אני מקווה שתתעודד, ואני משוכנעת שזה יקרה...
אני לא כ"כ יודעת מה לכתוב- אבל יש לי כוונה טובה.
*שולחת נשיקה לחיזוק*
QUOTE (love34 @ 13/07/2005)
תודה לכולן ובעיקר למלאך הזאתי הלסבית חחחחח רעותי
חחח איזה מאמייי..מואההה!!!!!!
ושוב אני אסביר שהכל אתה אומר בצחוק...ואני לא באמת לסבית....חיחיחי..
מתה עליכם תטדה על התגובות שוב.....
העיקר שהכל יסתדר לדבירוש....
טוב אז רעות המאמי תודה לך תודה ותודה וכן אני צוחק שאני אומר שאת לסבית כפרעעעעעע עלייך(כמו התימנים) חעחחעחעחעחעח
עכשיו לעניין מה שקרה הוא שאני וליהי רבנו ממש ליהי להזכירכם היא מישהיא שאני אוהב והיא אוהבת אותי ואני מתכנן להציע לה להיות איתי עכשיו הבעיה הייתה שפרצו לה לאייסיקיו ואמרו לי דברםי לא נכונים על עצמה וקיללו ובקיצור גרמו לי לחשוד שהכל זה משחק הייתי מבואס ואז התברר לי שמישהו מנסה לסכסך בינינו .
אתמול ליהי שלחה לי את ההודעה הזאת:
LiHi ^TaYeB (05:11 PM) :
לפחות היית אומר לי את האמת
לא הבנתי מה היא רוצה ואז היא שלחה לי את ההודעה הבאה:
LiHi ^TaYeB (05:11 PM) :
1234(PM 03:54) :
בוא'נה יחתיכת מפגרת אם לא תעזבי את דביר אני לא יודעת מה אני אעשה לך מתי תביני שהוא שלי אה יזונההההה כוס אמוק
lital tayeb (PM 04:01) :
מי זאת
?
LiHi ^TaYeB (05:12 PM) :
1234(PM 4:02) :
חברה של דביר אולי הוא לא סיפר לך עלי אבל אני חברה שלו
והוא התכוון לספר לך
זה יהיה היום
אבל לא משנה כוס אמא שלך תמחקי אותו עכשיו מהרשימה שלך אם לא אני לא
יודעת מה אני יעשה לך
וחוץ מזה אם את מדברת עוד פעם אחת את מדברת איתו אין חבל לך על החיים
ומכאן התברר לי שמישהו מנסה לסכסך וליהי ניתקה לי בפרצוף שניסתי להסביר לה ועוד יותר הייתי מבואס שכמו שראיתם שברתי דברים מהעצבים כי כאילו הכ לנגמר היא לא רצתה לדבר איתי יותר ואז היא הגיעה הבייתה והיא את הפיגוע בנתניה ליד איפה שהיא גרה והיא התקשרה אליי לחוצה והרגעתי אותה והכל ואז הסברתי לה את הכל והיא האמינה והכל הסתדר
הנה סיפרתי לכם את הסיפור...
תודה לכל המגיבים באמת עודדתם אותי רעות מאמי שלי תודה רבה מלאך כמוך אין בעולם הזה!!
חחח כן זה הסיפור..ובנוסף לזה היו עוד דברים...היה יום נאחס..
הפיגוע היה בדיוק אחרי הסיפור עם ליהי..
אשקרה נוראי!!!
העיקר שהכל יסתדר😊
דבירוש מתה עליך תודה!!מואה...
QUOTE (rrrr @ 13/07/2005) חחח כן זה הסיפור..ובנוסף לזה היו עוד דברים...היה יום נאחס..
הפיגוע היה בדיוק אחרי הסיפור עם ליהי..
אשקרה נוראי!!!
העיקר שהכל יסתדר😊
דבירוש מתה עליך תודה!!מואה...
כבר לא יודע מה להגיד לךךךךךךך
ימלאךךךךךךךךךךךךך מה זה הדבר הזה נראה לי בטעות השאירו אותך פה על כדור הארץ נראה לי את יותר מתוקה משוקולד פי חמישים מיליון!!
פ-שששששששש כמה מחמאות אני אסמיק בסוף..... 😁
QUOTE (rrrr @ 13/07/2005) פ-שששששששש כמה מחמאות אני אסמיק בסוף..... 😁
שיהיה לך בכיף מאמי מותר לך
חחחח חולה עליךךךךךך מואההההההה מואההההההההה ועוד פעם מואההההההה
מי שלא יודעי להעריך את הילדה הזאת לא יודע מה הוא מפסיד ילדה ששוה יותר מיהלומים ששווים מליונים
סבבה אני שמח שהשלמתם והכל
וסליחה שאני עכשיו לא כל כך קשור
אבל נאחס או לא נאחס אסור לך זה לא מוסרי לערבב תפיגוע שהיה בנתניה לאהבה שלך שלא תחשוב שאני מזלזל באהבה שלך כלפיה ושלה כלפיך
אבל הפיגוע גבע קורבנות אדם חפים מפשע דבר שאסור היה שיקרה, ולצערנו קרה שוב..
לכן
אני מעודד וחושב שצריך לחשוב חיובי, אבל אל תשווה את זה לפיגוע כי אתה כיאילו מדבר על שמיים וארץ על שני דברים שונים מקצה לקצה שאסור לערבב ביניהם, זה לא נעים מבחינת בני המשפחה שאיבדו את קרובי המשפחה שלהם.
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 13/07/2005) סבבה אני שמח שהשלמתם והכל
וסליחה שאני עכשיו לא כל כך קשור
אבל נאחס או לא נאחס אסור לך זה לא מוסרי לערבב תפיגוע שהיה בנתניה לאהבה שלך שלא תחשוב שאני מזלזל באהבה שלך כלפיה ושלה כלפיך
אבל הפיגוע גבע קורבנות אדם חפים מפשע דבר שאסור היה שיקרה, ולצערנו קרה שוב..
לכן
אני מעודד וחושב שצריך לחשוב חיובי, אבל אל תשווה את זה לפיגוע כי אתה כיאילו מדבר על שמיים וארץ על שני דברים שונים מקצה לקצה שאסור לערבב ביניהם, זה לא נעים מבחינת בני המשפחה שאיבדו את קרובי המשפחה שלהם.
והקטע המצחיק הוא שאני עברתי פיגוע
אתה מבין אני יודע איך ההרגשה אני ראיתי את המכונית מתפוצצת
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 12/07/2005) טוב.. אני לא מכירה אותך ולא'דעת מי אתה.. וגם לא ממש הבנתי מה הבעיה שלך אבל הבנתי שהיא על א ה ב ה כמו כולם! יושבים ובוכים.. ותאמין לי אתה לא תפסיק לבכות לעולם גם שתהיה לך אהבה ככה זה החיים! כדי להעריך משו טוב תצטרך לעבור הרבה רגעים לא ממש טובים..
אבל לומדים להסתדר עם זה ולהנות מהחיים ומבטיחה לך שתמצא מישו ששווה אותך ואתה שווה אותה! ובאמת תהיו מאושריםם ועד אז תהנהה מהחיים מחיי הרווקות ותאמין לי שישהמון הנאות...
תלמד להנות ממה שיש לך בחיים! ולנצל אותם כי בעתיד הם לא יהיו לך ותצטער!!..
😉
החיים עוד לפניך!!!!
אימלה עברת פיגוע????........
יוו איזה פחד
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 14/07/2005) אימלה עברת פיגוע????........
יוו איזה פחד
ראיתי את המכונית מתפוצצ תוהצלתי חיים של מישהיא שהייתה אם חד הורית כי האבא מת מסרטן הצלתי לה את החיים אמא שלי נפגעה מרסיס הערתי מישהיא זקנה שהתעלפה
ועברתי טראומה 3 דקות לפני שהמכונית התפוצצה אני עליתי על המכונית הזאת