לא מזמן...לפני שהסתיימו הלימודים התאהבתי...ומאז יש לי חבר...באותה תקופה בביצפר המורה נתנה לנו עבודה בכתה לרשום מזה בעצם אהבה..
אני רוצה לשתף אתכם במה שרשמתי...:
קודם כל רשמתי את זה בתוך צורה של לב גדול...:
"אהבה \חברות
אהבה היא רגש בלב, רגש חזק שמרגישים כלפי מישו (רועי).
אני מאוהבת עכשיו. אני הבנאדם הכי מאושר בעולם.
בכל יום אני מצפה לראות אותו, מחכה לרגע לנשק אותו, לחבק אותו, לדבר איתו, לשמוע אותו.
אהבה זה הכל, זה החיים, זה הדבר הכי יפה בעולם.
כל פעם מחדש שאני רואה את רועי הפרפרים מתחילים בבטן, הלב מתחיל לדפוק חזק
וההתרגשות מתחילה מחדש.
כל רגע שאני לא איתו אני מתגעגעת.
אני כל כך אוהבת אותו, אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיו.
רועי הוא הבנאדם הכי מושלם בעולם, הכי מתוק שיש.
יש לו קול כזה מתוק שאי אפשר להפסיק לרצות לשמוע אותו.
הוא בנאדם תומך ותמיד נותן לי להרגיש טוב עם עצמי.
אני אוהבת אותו, ואני יודעת שהוא אוהב אותי, כי כשהוא אומר לי את זה אני מרגישה שזה נכון ,
אני יודעת שזה אמיתי! אני מאמינה לו!
אחח אחח הוא כזה מלאך !!!
ולא משנה מה אני תמיד אוהב אותו 😍
הילה + רועי
וכל מה שרשמתי זה לא מהמחשבה זה מהלב!"
זה מה שרשמתי...מקווה שתאהבו...-הילוש-
וואי מותק זה ממש חמודד... 😉
וואי מאמי זה ממש ממש מושלם !!
ואני מקווה שיהיה בך כלך-כך הרבה אהבה תמיד כמו שיש לך עכשיו לאהובך רועי !!
אהבה זה דבר מאוד חשוב בחיים !!
ואני מקווה בשבילך שתהיו תמיד תמיד ביחד אוהבים ומאושרים !!!!! ..
ואני איתך בכל מילה .. גם אני אוהבת מישהו ואני איתו אומנם זו רק ההתחלה זה רק כמה ימים אבל בעזרת השם יהיה טוב !!
ממוואאהה !! 😘
וואו זה מהמם מאמי אהבתי לגמרי!!
ברוכה הבאה לאתר!!
אוהבת המון,
מורן! 😉
יאא איזה דבר יפה!!!!!! 😊😊
איזה מדהים יואוווו!!
ממש יפה
וואי איזה מהמם..
שיהיה לך רק טוב
יפיופית!
זה מדהים!!!
זה ממש ממש יפה!!!
אהבתיייייייייייי
אגב, ברוכה הבאה לך, שמתי לב שאת חדשה...
אני ענבל בת 18.5 מראשון לציון
מנהלת פורום תמונות
מקווה שתהני פה ושתשתלבי במהירות ובכיף 😊
*~ענבל~*
זה מדהים!!!!!!!....וואי ממש יפה מהממם .....!! 🙄 😁 😊
[B][SIZE=7][FONT=Arial]
תוודה לכל מי שקרא את זה...
ותודה לכל מי שהגיב..
ל-YOUR ANGEL תודה על מה שרשמת... 😊 בהצלחה גם לך עם האהבה החדשה..
למורן וענבל המנהלות תודה על ברכת הברוכה הבאה 😊
מואהה 😘
יפה אהבתי את מה שכתבת!!!!!!
יפה ביותרררר..=)
תהני באתר..
QUOTE (הילושבח @ 11/07/2005) [B][SIZE=7][FONT=Arial]
תוודה לכל מי שקרא את זה...
ותודה לכל מי שהגיב..
ל-YOUR ANGEL תודה על מה שרשמת... 😊 בהצלחה גם לך עם האהבה החדשה..
למורן וענבל המנהלות תודה על ברכת הברוכה הבאה 😊
מואהה 😘
זה מהמם..
ואין בעד מה!!
את מוזמנת לכתוב ..תמיד!!
אוהבת המון המון,
מורן~! 😉
איזה יופיייייייייי!!!!
חח... ממש שייקספיר... חח (לוידעע מ'הקשר אבל.. שיהיה...=]] )
ח"ח!!!
אהבתי את מה שרשמת 😊
ברוך הבא לאתר