לא ידעתי איפה לשים את זה. אם צריך תעבירו.
יום שבת הלכתי עם 3 חברות שלי לטיילת הייתה מסיבת חוף. ישבנו הכל היה סבבה ואז התחילה המסיבה. טוב הלכנו לאיפה שרוקדים ולי אישית לא היה חשק לרקוד בגלל שיש הרבה דברים שמטרידים אותי כרגע, וזו תקופה לחוצה מבחינתי. ביקשתי מהן כמה פעמים לבוא איתי קצת לשבת והן לא רצו =/
חברה אחרת שלי הייתה אמורה גם לבוא (לא בטוח), אז אמרתי לחברות שאני הולכת להתקשר אליה..
בסוף היא לא יכלה לבוא. החלטתי לשבת ולחכות לחברות כי לא היה לי חשק למסיבה =/
חיכיתי, חיכיתי וחיכיתי.. והן לא באו (הייתי לבד).
שלחתי לחברה שלי הודעה שאני לבד לא ענו לי. שלחתי גם לחברה השניה אין תשובה. ואז שלחתי עוד הודעה עם תוכן כועס שאני לבד בחוץ וכנראה לא מעניין אותן ושוב אין תשובה.
אח"כ החלטתי להתקשר. ענו לי אבל היה רעש נוראי וניתקתי. חשבתי שהן יצאו לכמה דקות למקום יותר שקט כדי להתקשר אלי, או לפחות לשלוח הודעה מה רציתי אבל לא. התקשרתי אח"כ עוד פעם אחת/פעמים והיה אותו קטע.
בסוף החלטתי שכנראה אם לא אכפת להן אני הולכת הביתה. אבל התלבטתי, אז עברתי מקום וישבתי מול היציאה. ואז ראיתי אותן מתקרבות, אחרי שעה שישבתי בדד.
ואז התחיל ריב וצעקות. אני רציתי ללכת הביתה לבד והן פתאום רצו ללכת איתי ולא להשאיר אותי לבד אחרי ששעה הייתי לבד. ועוד האשימו אותי ואחת אמרה "תמיד שאנחנו יוצאים משהו חייב לקרות", פתאום הן הקורבן, ואני אשמה כי הרסתי להן את הערב. היא גם הזכירה מקרה בל"ג בעומר שאני ו 2 חברות שלי עזבנו אותה לבד עם כמה חברות (כדי לחפש שירותים- סיבה מוצדקת) והיא נעלבה. אם את נעלבת מיזה שהשארנו אותך עם חברות מה אני אמורה להרגיש על שנשארתי לבד??? התעצבנתי ואמרתי להן שהן לא יודעות כלום ממה שעובר עלי עכשיו ומה שאני מרגישה (בעיקר הסיבה שלא היה לי חשק).
חברה אחת שלי שבחיים לא חשבתי שתעשה לי דבר כזה כי היא כמו אחותי ביקשה סליחה וסלחתי לה. היא באמת הצטערה. וכל אחד עושה טעות.
2 הבנות האחרות לא. אחת מהן נגררת אחרי חברה שלה. ואיתן בעיקר רבתי.
אח"כ חזרנו לשבת ואחת מהן אמרה שהיא צריכה לשירותים והן הלכו יחד. השירותים הזה לקח להן חצי שעה. החברה שביקשה סליחה ונשארה איתי התקשרה אליהן והן אמרו שהן בכלל "באמצע הטיילת מטיילות", אז אני והיא חזרנו הביתה.
במונית שחזרנו היו כמה בנים מפגרים שהציקו לי דבר שמאוד תרם למצב רוח שלי.
קיצר.. יום נוראי 😢
אני מספרת את זה סתם כדי לפרוק את זה מהלב... תגיבו אם אתם רוצים...
לילה טוב...
אור אני אוהבת אותך
אווףף למה לא באתי בעעעעעעעע רציתי לבוא איתכם באסהההההההה
אין חברותתתתתתתתתתתתתתתת ואני כל כך מבינה אותךךך גם אני בכאסח עם החברה הכי טובה שלי שהיינו יותר מאחיות!!!
ועכשיו אנחנו לא מדברות כבר חודש וחצי..
חברים יש רק באגד..ואני מבינה אותךך מאוד ומבינה שזה קשה..אבל צריך לדעת לבחור את החברים שלך ואם מי טוב לך להיות..
כאלה שלא טוב לך איתן פשוט אל תהיי איתן..את תמיד תמצאי חברות חדשות
ואני מבינה שזה כואב..אבל הבנות זה עם אכזר וקנאי! פשוט תביני שהכל קורה לטובה..ובדרך כללהמריבות והדברים הפוגעים הם אלה שמעמידים את הקרובים לנו במבחן! וככה אנחנו מבינים מי קרוב וחשוב לנו ומי לא...
חחח מותק...לכולנו יש ימים גרועים...זה בסדר..
לפחות החברה הטובה שלך ביקשה סליחה והייתה איתך..
חברה שלי לשעבר חברות שלה גם עשו לה קטע דומה...רק שממנה אף אחד לא ביקש סליחה...
בקיצור..תתעודדי! יהיה טוב!
😊
יא אורצו'ק אני מה זה מבינה לליבך!!
ורק תדעי שאני אוהבת אותך המון המון המון..
ואני חברה שלך מכל הלב..
ותמיד פה בשבילך..
אוהבת..
מורן!
QUOTE אין חברותתתתתתתתתתתתתתתת ואני כל כך מבינה אותךךך גם אני בכאסח עם החברה הכי טובה שלי שהיינו יותר מאחיות!!!
ועכשיו אנחנו לא מדברות כבר חודש וחצי..
חברים יש רק באגד..ואני מבינה אותךך מאוד ומבינה שזה קשה..אבל צריך לדעת לבחור את החברים שלך ואם מי טוב לך להיות..
כאלה שלא טוב לך איתן פשוט אל תהיי איתן..את תמיד תמצאי חברות חדשות
ואני מבינה שזה כואב..אבל הבנות זה עם אכזר וקנאי! פשוט תביני שהכל קורה לטובה..ובדרך כללהמריבות והדברים הפוגעים הם אלה שמעמידים את הקרובים לנו במבחן! וככה אנחנו מבינים מי קרוב וחשוב לנו ומי לא...
אני לא בכאסח איתם. אני באופן אישי יודעת לסלוח. אבל הן עדיין חושבות שאני לא בסדר וזה מה שמכעיס אותי. והן תמיד עושות קטעים דומים. אני אדע להתרחק מהן קצת כי יש לי עוד הרבה חברות😊
וכמו שרשרת אני הבנתי עכשיו מי חשוב לי באמת ומי לא 😊
QUOTE לפחות החברה הטובה שלך ביקשה סליחה והייתה איתך..
צודקת, וידעתי שזה יקרה ושהיא מצטערת מאוד. אני פשוט כועסת על ה 2 האחרות.
QUOTE יא אורצו'ק אני מה זה מבינה לליבך!!
ורק תדעי שאני אוהבת אותך המון המון המון..
ואני חברה שלך מכל הלב..
ותמיד פה בשבילך..
אוהבת..
מורן!
איזה מקסימה את!!! תודה על העידוד!!!!! 😁
תודה בננות.. עכשיו אני כבר מרגישה יותר טוב!!!
אני שמחה בשבילך אחותי.. תמיד איתך..~~
אורו'ש מאמי יש ימים כאלה
אבל טוב שזה אחרייך
אני מקווה שעכשיו את מרגישה יותר טוב
וטוב שהוצאת את מה שאת מרגישה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מרגישה יותר טוב עכשיו! היה משחרר להוציא את זה החוצה.
תודה😊😊