טוב..לא ידעתי לאיזה פורום לשייך את זה
אני גם לא יודעת אם זה יזיז למישהו
אנני רק מקווה שיהיה איזה מישהו..שיהיה לו משעמם והוא יקרא את זה
ויוכל לעזור לי
טוב אז ככה..יש לי שתי חברות..יסמין..ושירה
הן חברות הכי טובות שליי..
יש לי גם ידיד הכי טוב בעולםם..אני חולה עליו הכי בעולם
קוראים לו יוני
עכשיו ככה..יוני..זה הילד שכ-ל הבנות אוהבות
בקיצור..שירה ויוני היו חברים..\
הם נפרדו לאחר חודש...
בגלל..שבתקופה ששירה הייתה חחולהה..אז יוני היה מלא עם יסמין..התחרמנו..וכל זה..
זה לפחות מה שאמרו לשירה..
שמונה ימים אחרי זה
יסמין ויוני..נהיו חברים..
בעצם חצי שנה הם היו חברים
בבזמן הזה..האהבה של שירה אל יוני..הלכה וגברה.
בעערך... בחודש הרביעי שהם היו חברים..שירה החליטה לספר ליסמין שהיא אוהבת את יוני
יסמין הייתה בשוק..רצתה להיפרד מיוני..אחרי הכל>>חברות די טובות
בסופו של דבר..היא לא נפרדה ממנו..והם נשארו חברים..
ובערך חודש אחרי ששירה סיפרה לספיר..היא גם סיפרה ליוני..בעידוד של חברה אחרת..שלדעתי?! רק גרמה לה לעשות את הטעות של החיים שלהה..היא סיפרה ליוני שהיא אוהבת אותו..
מאז..הכל השתנה..בכלל..מאז ששירה סיפרה ליסמין..הן כבר פחות נהיו חברות..
אבל תמיד איכשהו..יסמין תמיד ניסתה לא לקלקל את החברות שלהןן
אחרי שיסמין שמעה ששירה אמרו ליוני שהיא אוהבת אותו..היא ישר דאגה לשלומה של שירה..
מה שכל בת אחרת בעצם הייתה עושה זה כועסת על שירה..
אבל לא..ליסמין יש לב טוב..
אז היא כעהס..אבל בשקט..
בחודש האחרון לחברות של יסמין ויוני..שירה וינוי התחילו להתקרב זה לזו..
והיתי אומרת אפילו להתחרמן לפעמים..וכמובן..דה שליט .(שם הבי"ס) מפתחים דברים..
כולם רצו ליסמין..ואמרו לה שיוני אוהב את שירה..
יך זהלא מפריע לה..איך זה..ופשוט התחילו להסיט אותה נגדם..
יסמין החליטה להיפרד מיוני..אבל הוא אמר לה שהוא אוהב אותה..
ועם שירה?! נאבד הקשר..הן כבר לא חברות..
קיצ'..יסמין וינוי חזרו..אבל עדיין המשיכו השמועות..
ביום האחרןו של הבי"ס..הלכנו כל החבר'ה לבריכה..
ובבריכה..הם דיברו..והחליטו להיפרד..למרות שהם עדיין אוהבים..
וסיימו את זה בנשיקה..
עכשיו..יוני ושרה בקטע כזה...
ושירה ויסמין!? לא מדברות כל כך...
זה כאילו לא אכפת להן..
אני לא יודעת מה לעשות
אני ועוד חברה שלי..שוברות את הראש..מנסות לגרום להן..להשליםם..אלערף..שידברו..כי יש להן הרבה מה לומממממממררררר
לשירה יש מה להגיד ליסמין..וליסמין יש עוד יותר מה להגיד לשירה
אז במקום לספר לי על זה..(כל אחת מספרת לי את הצד שלה) שיגידו אחת לשנייה..
אני כבר לא יודעת מה לעשות
הן החברות הכי הכי הכי שליי
ואני לא יכולה לסבול שהן יאבדו את הקשררר
בגלל איזה יוני אחד😊
למרות שהוא הידיד הכי הכי הכי שליי
מה לעשות?!
😕





