אני חייבת משפטים על טעויות...
בבקשה זה דחוף..!
תודה מראש...
תודה מאמי..!
זו לא הייתה הכוונה אבל בכל מקרה תודה...
יש תמשפט הכי מוכרר וה=כ=י מעצבןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
==על טעיות משלמים===
הלוואי שהיה קל לסלוח כמו שקל לעשות טעיות..\כמו שקל לבקש סליחה
אל תבכה כמו תינוק על טעות שעשית כמו גבר
כולנו בני אדם מותר לנו לטעות..ה' סלח לי ואתה עדיין לא..
מטעיות לומדיםםם
שברת שילמת..חח..
אממ... "פצע מילולי הוא גרוע בדיוק כמו פצע פיזי"
אין לי עוד..חח... =\\\ סווריי!
לטעות זה אנושי...אבל לסלוח זה אלוהי
על טעויות משלמים ומטעויות לומדים
כולם יודעים לטעות אבל לא כולם יודעים לסלוח
דווקא האנשים שהכי קרובים לנו פוגעים בנו הכי הרבה
קל ל-ט-ע-ו-ת קשה להבין ש-ט-ע-י-ת
להתבגר זה גם ללמוד מטעויות
ויש עוד כל מיני...
חח הרוב פה פסימיים כאלה חחחחחחח.
חפיףףף..יאללה אני בעד אופטימיות =].
טעות לעולם חוזרת..
ועל טעויות משלמים
מי שלא לומד על טעויות של אחרים..סופו שיחזור עליהן בעצמו..
שמחה אם עזרתי.. ואם לא השתדלתי לפחות!!
QUOTE (אנונימית1234 @ 12/07/2005) תודה רבה לכולםםם..!
אין בעד מהההההההההההה!!!!
😉 😁 😂 🙄 😎 😊 😊 😊 😊 😛
רואה שכבר עזרו לך.. וגם אמרו את הרוב כבר