אהבה: להט, תשוקה והתפכחות, שעוברים
כחוט השני ומלכדים אותה לשלמות אחת.
מבלי משים בים מציאות של שגרה לדימיון להטני
וחושני.
מרגע שמתעצמת אהבת גבר לאישה, שולטת
בו האהבה ותשוקתו לאהוב ולהיות נאהב,
הופכת לאובססיה.
עד ש... בסופו של דבר, עם התבגרותו הנפשית
והגופנית נידונה אהבתו, כמו כולן, להתפכח
וכדרכי אלה "הבוגרים" מרסן הוא את אהבתו
ויצריו ויודע לשלוט בה!!!
מה לא הבנת מאמי אני אנסה לפשט את זה..
את הסוף לא הבנתי.. יענו הפך לאובססיה.. ואז מה קרה כשהוא מזדקן? מסתומרת הוא יודע לשלוט עליה? הוא אוהב את האיש או לא?
שהוא נהיה בוגר הוא שולט ברגשות שלו הוא יותר חכם..
והאהבה שלו לא נהיית אובססיה כמו בצעירות.. שאנחנו צעירים
אההה.. קטעע יפהה!! אם לא הבנתתי..!! את יודעתת לכתובבב!
אהבתי תודה רבה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפהה יפהה
כל הכבוד ל השפה הגבוה...
טלוש
יפה... ח"ח...
חח... (חיזוק חיובי לכל העמווות שלא הבינווו .. ;-])
חחעחעח...
דאו דאו (כדברי משוררת דגולה..חח..)
תודה ל כל התגובות יקרות שלי!!!!!!!!!!
אוהבת אתכם...