טוב אז ככה: יש לי בעיה ידיד שלי כול הזמן זורק לי הערות או נפגע שאני מדברת על בנים אחרים קיצר היתי בטוחה שהוא אוהב אותי....ואני יש לי משהו אליו ..
אבל גיליתי שאת אותם דברים הוא אומר ועושה גם לחברה שלי ...וזה מעצבבבבןןן רצח
לפעמים זה אותם סיפורים ומילים...
מה אתם חושבים?
יש כמה אפשרויות:
*הוא קנאי מטבעו...
*הוא משחק בכן.
*הוא לא יודע מה הוא רוצה מהחיים שלו ולא החלטי.
אני עם התגובה שמעליי...
לדעתי, כדי שלא תפגעי..עלייך לעזוב את כל העיניין..אם יש לך רק משהו קטן פשוט תמשיכי להיות ידידה שלו ותהני מהתגובות שהוא נותן לך...אבל אל תיקחי את זה יותר מדיי רציני...
תחפשי לך את החבר האידיאלי בשבילך ולא את זה שבאמת אומר לכולן אותו דבר...הרי זה בטח לא מה שאת רוצה...אני מניחה...
בהצלחה!
מורנוש ה---מותק!!!מואהה...
אני גם עם התגובה הראשונה 😉
הוא נראה לי שזה האופי שלו וזה בצחוק כזה
הוא שתבקשי שיפסיק כי זה מכניס אותך לאשליות או שלא תקחי ללב יותר את מה שהוא אומר
QUOTE יש כמה אפשרויות:
*הוא קנאי מטבעו...
*הוא משחק בכן.
*הוא לא יודע מה הוא רוצה מהחיים שלו ולא החלטי.
תגיעי למסקנה....
כולנו עם התגובהה הראשונה
בואי אליו ביציאה גידי לו יענו מה?! אסור לספר לך על החיים שלי?
איזה מן ידיד..
או שאתה מקנא? 😛
חחחחח
סתם עזבי, אני רגילה לבוא בגישה כזאת לידידים.. לא יודעת מה הדיבור שלך אל הידידים שלך
אבל תדברי איתו על העיניין....
גם אני בעד שתדברי איתו... אם את מדברת תעשי את זה יפה, כי עדין אם הוא מרגיש משהו זה נושא רגיש וקצת מביך.
או שהוא לא יודע מה הוא רוצה או שהוא משחק בכן.
תפסי איתו שיחה רצינית ותסבירי לו , הכי טוב.
QUOTE (Blood-Ritual @ 11/07/2005) או שהוא לא יודע מה הוא רוצה או שהוא משחק בכן.
תפסי איתו שיחה רצינית ותסבירי לו , הכי טוב.
בידיוק!
חחח גם לי יש ידיד כזה...(למרות שאני לא מרגישה אליו כלום מעבר לידידות...)
ואני עושה לו את אותו הקטע בדיוק....חח והכל בסדר בינינו...😊
לדעתי הוא לא החלטי... יש מצב שהוא דלוק על שתיכן ואז הוא סתם מנסה להתחיל עם שתיכן וזה