טוב, זה סיפור על אהבה- אהבה בין חברות.
במשך 6 שנים הייתה לי חברה הכי טובה.. היינו כמו תאומות.
שעלינו לחטיבה התפצלנו.. היא הכירה 2 חברות, ואני חברה אחת אחרת
.החברה שאני הכרתי, מתברר.. שהיא ריכלה עליי במשך 3 שנים.
עליי, על החברה הכי טבוה שלי, על 2 החברות שלה ועוד חברות אחרות שלנו...
בסוף כיתה ט' רבנו איתה כולנו ונהיינו כולנו יחד., מן חבורה.
אתמול בערב, יצאנו כולנו לראות סרט אצל חברה.. והיא התקשרה (זאת שרבנו איתה)
היא אמרה שנבוא אליה בשביל לקחת ספר של ביצפר, שחברה שלי צריכה..
באנו אלייה ואז התברר לי שהיא לא מביאה ספר, אלא היא באה איתנו.
חברה הכי טובה שלי השלימה איתה.
אחרי שהיא מיררה לי את החיים, שהיא הרסה כל דבר טוב שהיה לי.
אני חשבתי שזהו-שעכשיו הכל טוב, הכל יהיה מושלם עכשיו, החופש הזה יהיה הכי טוב שרק אפשר.
עד שהבנתי שהיא ישוב איתנו, אני אמשיך לראות אותה כל יום, עם כולנו.
ואני בטוחה ב100% שהיא תמשיך לדבר עלינו, היא תמשיך לשנוא אותי ואת חברות שלי לנצח.
היא מתנהגת כאילו היא מלאך, אבל היא לא..
והכי מפריע-שהיא הולכת עם ידיד טוב שלי.
איך שהיא באה-הוא הלך איתה.
ולפני... הוא היה איתי =/
היא רק עושה לי רע.. ואני לא רוצה לראות אותה.
אבל חברה הכי טובה שלי השלימה איתה ואני מרגישה כאילו לא אכפת לה בכלל מה עובר עליי,
שגם לי יש דעה וזה מפריע לי..
בבקשה תגיבו ותתנו לי עצות, תעזרו לי...
*+- נופרוש =/ -+*
נשמה תדברי עם הידיד שלך.. ועם החברה הכי טובה שלך..
ואם הילדה הזאת שעושה לך רע ממשיכה תביאי לי טלפון ואיסיקיו ואני יכנס בה בובההה..
מאמי את באמת צריכה לדבר עם הידיד
ועם החברה הכי טובה
אל תשמרי דברים בבטן תגידי
ותראי את כל מה שאת מרגישה
דרך אגב ברוכה הבאה לאתר מאמי תהני
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ת'כלס אני אומרת לך שאולי החברה הזאת השתנתה..
לכל אחד מגיע צ'אנס נוסף אל תקפצי ישר למסקנות וישר תריבי עם כולם כי את עדיין כועסת עליה..
את צודקת זה מעשה לא יפה אבל התבגרתן אתן כבר לא ילדות קטנות...
בקיצקץ תני לה צ'אנס 2..!
QUOTE (fanta @ 01/07/2005) ת'כלס אני אומרת לך שאולי החברה הזאת השתנתה..
לכל אחד מגיע צ'אנס נוסף אל תקפצי ישר למסקנות וישר תריבי עם כולם כי את עדיין כועסת עליה..
את צודקת זה מעשה לא יפה אבל התבגרתן אתן כבר לא ילדות קטנות...
בקיצקץ תני לה צ'אנס 2..!
בדיוקקקקקקקקק!!..
ואם זה לא פועל אז ראסמי תביאי ת'אייסיי שלה ניכנס בה "קלותתתת"
=]
נשמה שלי את מדברת כאילו אין לך מה לעשות!!
במקומך לא הייתי יושבת ליד המחשב ומייללת ככה סלחי לי מאודד!!
לא הייתי יושבת בחיבוק ידיים ורואה מול הפרצוף שלי איך היא מנסה להרוס לךך!
את חייבת לפתור את הבעיה הזאת ומהר ולא להשאיר אותה ככה!!
את צריכה לדבר עם כל מי שמעורב בזה ולספר לו הכלל!
ואם הם באמת חברים טובים שלך ואוהבים אותך הם יתמכו בך ויקשיבו לך!
וזהו אין לי עוד מה לומר לךך..
טוב נופרי אני לא יודעת מה עובר עלינו בזמן האחרון ולמה אנחנו רבות כל כך הרבה..
ואת יודעת שהשלמתי איתה רק בגלל הספר..ואולי באמת מגיע לה צ'אנס נוסף..
וכל מי שעזר לך פה צדק במשהו..
אבל מה שחשוב לי לדבר עליו זה משהו אחר..
אמרת נכון.. חברה הכי טובה שלך!!! חברות טובות לא שוכחות אף פעם.. ותמיד אוהבות..
ולא משנה מה יהיה תמיד תמיד את החברה הכי טובה שלי..
ואת יודעת אמרתי לך כבר אני לא חברה כל כך טובה שלה שהיא תצליח להרוס חברות של 10 שנים..
אני לא חושבת שהיא תנסה אבל בכל אופן
אני עדיין אוהבת אותך כמו שבחיים לא אהבתי.. ואני מבטיחה לך אישית.. שאם היא תחזור לכל הקטעים של פעם
אני יעזור לך ואני יהיה איתך.. ואת תמיד החברה הכי טובה שלייייי הבנת מאמי??
אני אישית ידאג דבר ראשון שזה לא יקרה .. וגם אם אני איתך בכל סיפור..
ואני חושבת שמגיע לכל אחד כמה הזדמניות שהוא צריך.. צריך לסלוח לפעמים.. אבל לדעת לעמוד על העקרונות שלך
אוהבת אותךךךך תאומה יפה שלייייי
מעיינוש😊
מעיין הסבירה את זה הכי יפה " מגיע לכל אחד כמה הזדמניות שהוא צריך.. צריך לסלוח לפעמים.. אבל לדעת לעמוד על העקרונות שלך "
זו העצה שלי,ממני,אליךך!
(למרות שמעיין עזרה לי טיפ-טיפה..חח...)
חחחח אושרי איזה חמוד אתהההה😊