חמודה איך את קוראת להן חברות???
הפירוט של המעשים שלהן... לא כל כך מתאים להגדרה של חברה!...
תלמדי למי לקרוא חברה ולמי לא...
אני מבינה שיש לך חברה טובה אחת... תשמרי אותה..! לה את יכולה לספר את כל הדברים...
לבנות האחרות לא... כי את רק תיפגעי!
בהצלחה במציאת חברות טובות!!





