מצאתי משהו..
ש-בובה מופרעת..
פירסמה..
והוא ממש ממש נגע לליבי...
וזה בדיוק מה שאני חושבת שזאת האהבה..
מקווה שתאהבו..
גלוש=]
אהבה ...
תחושה של אושר,קסם,רצון
אהבה..
הרגשה של חלום,שמחה,בטחון
אהבה זה כשמרגישים...
שחם ללב,כשטוב לו כשהוא מרחף בעננים
שהוא יודע שתמיד לא משנה מה, יהיה מי שיחבק,שיבין.
שהכל מסביב נראה ורוד ,שהכל פורח
שכל חלק וחלק בגוף מרגיש שמח
שאי אפשר בלי המגע,הטעם וכמובן הריח.
זה כשבלילה אי אפשר לישון מרוב מחשבות על כל מה שהיה ועל כל מה שהולך להיות.
זה לקום בבוקר לחשוב על אותו אחד ולדעת שהוא חושב עלייך.
זה לדעת שמישהו לא יהיה לגמרי מאושר בלעדייך.
אהבה זה כיף,מהנה,נהדר,מקסים,מפתיע,מדהים,יפיפה,עננים,חופש,התחייבות,מרגש,נאמנות,תקווה.
אהבה זה 2 אנשים שהופכים לאחד.
אהבה זה משהו כל כך מיוחד.
בעמוד הראשי של האתר יש הגדרה יפה לאהבה...
הנה היא:
אהבה בשבילי זה...
אהבה היא קשר ללא שום אינטרס,
אהבה היא לראות את בן הזוג כ- הגבר הכי מושלם בעולם,
אהבה היא לתת מעצמך מבלי לצפות לתמורה ולאהוב לתת לו כמה שיותר,
אהבה היא חופש, היא דבר טבעי והיא בחירה,
אהבה היא חוסר יכולת או הרצון לכעוס על הבן הזוג או להתרגז ממשהו שהוא עושה,
אהבה היא לא למצוא בבן הזוג את הפגמים, אלא לברך על כל הדברים הכי טובים שיש בו.
אהבה היא להתעורר לידו עם חיוך מתוק, להרגיש לידו כמו על אי בודד עם המון שקט נפשי ורוגע,
אהבה היא תמיד לזכור להפתיע,
אהבה היא לרחף מהודעה שהוא שולח,
אהבה היא לקבל ממש את הכל בהבנה,
אהבה היא אמון וגם דאגה,
אהבה היא הצורך לצעוק לעולם שהוא שלי,
אהבה היא חיוך וצחוק,
אהבה היא החיבוק הכי חם ומתוק,
אהבה היא סחרור חושים מנשיקה,
אהבה היא ניצוץ גדול בעינייך כשאת מדברת עליו,
אהבה היא חשק גדול לרוץ אליו כשהוא בא מרחוק,
אהבה היא להשלים אותו במאת האחוזים,
אהבה היא ללמוד אותו וללמוד כל יום משהו חדש ממנו,
אהבה היא רגש שכל אדם נולד איתו, רק צריך להמתין לרגע שבו מתנסים ומכירים את הרגש הזה ששכן שם כל הזמן ולא ידענו על קיומו.
אהבה היא זכות שמגיע לכל אדם לממש!!
אממ אם היא פרסמה... אז למה לפרסם שוב?
טוב נו... נשאיר פתוח
שכל אחד יכתוב מהי אהבה בשבילו
יש הרבה חדשים בזמן האחרון 😊
זוג מאוהב הוא טיפת מים בתוך ים של אכזבה
לפי דעתי זה משהו מאוד מאוד מיוחד
שרק שניים מרגישים אותו..הוא והיא..
זה משהו שמושך אותו ואותה אחד לשני..
זה משהו שאפשר להביע אותו בדרכים שונות זה לזו..
אהבה זה רגש עצום אשר בא יחד
עם רגשות אחרים..
יחד עם האהבה באים גם:האכזבה, העיוורון , עצב, כעס ועוד הרבה דברים..
כמו שהכל בחיים האלה גם האהבה לא מושלמת..
האהבה מורכבת מדברים יפים, נעימים, שמחים אך גם עם רגעי עצב חזקים..
רגעים שהעיניים מורכבות מים של דמעות..
והבטן מתהפכת 180 מעלות..
ולבסוף.."אהבה קשה אהבה כואבת אך מה לעשות, אני מאוהבת.. 😁 "
חיחי מקווה שאהבתם..
זה לא ממש עם חרוזים כי כתבתי את זה ממש עכשיו כשקראתי ת'אשכול..
הוצאתי ת'מילים מהלב..
תגיבו.. 😁
אוהבת אותכם המונמון..
מרינוש..=]]
הנה תיאור קצר מה זאת אהבה לדעתי:
אהבה זה חוט שקוף אשר מחבר בין שני אנשים,
אהבה זה תקווה וציפייה לראות את מי שאוהבים,
אהבה זה 24 שעות של מחשבות על מי שאוהבים,
אהבה זה לילות שלמים של חוסר שינה,
אהבה זה הרצון העז להיות עם מי שאוהבים,
אהבה זה דבר קסום שמי שלא מרגיש את זה לא יודע מה בעצם מרגישים,
אהבה זה חיוך מאוזן לאוזן על הפנים,
אהבה זה הניצוץ שמופיע בעיניים ברגע שרואים את מי שאוהבים,
אהבה זה שני אנשים,
שנמשכים אחד לשני למרות הכל...
אהבתי לאללה..אבל אני חושבת שצה הצד היפה של האהבה ושבכל אהבה יש את הצפיות שלא תמיד מיתגשמות ואת האכזבות והכאב שבריבים...זה הצד המושלם של האהבה אבל האהבה היא לא משולמת כמו כל דבר בעולם שום דבר ואפ'חד לא מושלם וככה גם האהבה...ככה אני חושבת 😊
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 28/06/2005) אממ אם היא פרסמה... אז למה לפרסם שוב?
טוב נו... נשאיר פתוח
שכל אחד יכתוב מהי אהבה בשבילו
יש הרבה חדשים בזמן האחרון 😊
היא פירסמה והיא הביאה את זה כי היא רוצה לשתף את מה שהיא נהנת לקרוא עוד אנשים...שאלה די דפוקה..
אהבתיייייייייייייייייייייייייייייי 😍 😍
חדשים??...
לא הבנתי מה הקשר?..
כאילו אנשים חדשים?..
אממ..שמתי את זה..
כי אני חושבת ..שזה אהבה בשבילי..
ורציתי לשאול..מה היא אהבה בעיינכם..
גלוש=]
אהבה זה הדבר הכי יפה שיש...
זה שניים שכייף להם לבלות אחד עם השני
שיש אמון שיש דאגה..
שבעיניו את הבחורה המושלמת
ושבעיניך הוא הבחור המושלם..
זה קשר שלא רק בנוי על אהבה האחד לשני אלא על עוד דברים...
זה שאת/ה לא מפסיקים לחשוב על השני..
זה אתם מצפים ליהות אחד עם השני כול הזמן..
זה הרגש הכי חזק ויפה שקיים..
אהבה זה הדבר הכי יפה שיש...
זה שניים שכייף להם לבלות אחד עם השני
שיש אמון שיש דאגה..
שבעיניו את הבחורה המושלמת
ושבעיניך הוא הבחור המושלם..
זה קשר שלא רק בנוי על אהבה האחד לשני אלא על עוד דברים...
זה שאת/ה לא מפסיקים לחשוב על השני..
זה אתם מצפים ליהות אחד עם השני כול הזמן..
זה הרגש הכי חזק ויפה שקיים..