נטלי יש לי משהו אחד לומר לך...וזה שאת לא חברה!! והנטלי שאני מדברת עלייה יודעת מה אני מדברת!! אני לא מאמינה שעשית לי את זה!!...את פשוט גועלית...אני עוד חשבתי שאת חברה אמיתית..אופפפ...בא לי לצרוח מרוב עצבים אני לא מאמינה שעשית לי את זה!!...
איך יכלת!?...אני עוד מייעצת לך ושואלת אותך אם את רוצה שאני יעזור...אות כמו חתיכת חרא הולכת ומלכלכת עליי ומסכסכת רק שיהיה לך ברור איתי אין לך סיכוי יותר





