[COLOR=purple]טוב אני ינסה לקצר
יש ליחברה טובה ..שכבר 3 שנים אנכנו ביחד היה בינינו ריב ולפני כמה זמן השלמנו.. עכשיו היא גילתה לי שהיא דלוקה על ילד ושאלה אותי עם גם לי יש כלפיו משו' ועם יש לי אז היא לא רוצה שנריב שוב ועוד בגלל בן..
אז עניתי לה שאיןלי כלפיו כלום... ועשכיו אנכנו בחברוה נפגשים הרבה פעמים יוצאים ומבלים ואנימרגישה שאני יענו איך לומר את זה אני עדיין דלוקה עליו ויותר מזה ואני לא יודעת מה לעשות כי היא מטורפת עליו ואני לא רוצה לפגוע בה..
וגם לא בעצמי..
בבקשה תעזרו לי !!
אמרת לה כבר משו.. תוותרי על הבן הזה.. תפרגני לחברה שלך..
אם כבר מהתחלה היית אומרת לה את האמת
וכך אין לך בחירה אחרת אלה לוותר
היית צריכה לומר לה מההתחלה..
את לא יכולה להחזיר את הגלגל אחרוה..
כך שכדאי שתותרי..ותתני לזמן לעשות את שלו..
לפי דעתי... אם את רואה שהיא מתחילה לרדת ממנו תתפסי פיקוד...
תוותרי לה.. בינתיים אין לך ברירה...
אם הוא היה אוהב אותך גם הייתי מציאה לך לא לשים לב אליה כי היא תפרגן לך... (היא תיהיה חייבת לוותר)
אבל מכיוון זה לא ככה אין לך ברירה אחרת... צ'טערת
מואאהה זוהר
אני חושבת כמו זהר..
חח זהר אני תמיד חושבת כמוך חח מואהה!
תודה על העצות ממש תודה..!!!
בקשר לאליו הוא לא מובן הוא אמר לה שהוא רוצה להיות בקשר איתה אבל בזמן הזה הוא כול יום שולח לי הודעות ומדבר איתי מה אני אמורה לחשוב מזה ? מה אני יעשה..
QUOTE (Suga @ 26/06/2005) אני חושבת כמו זהר..
חח זהר אני תמיד חושבת כמוך חח מואהה!
חחחחח כן גם אני שמתי לב לזה או שאני מסכימה איתך או שאת איתי חיחיחיח....
רציתי לרשום לך את זה לא מזמן לא יודעת למה לא רשמתי ... את רואה גם בזה אני מסכימה איתך חחח 😊
וובקשה זה חשוב לי זוהר עם ו' חחחחחחח (פיגור נפשי)
QUOTE (15PrInCeSs @ 26/06/2005) בקשר לאליו הוא לא מובן הוא אמר לה שהוא רוצה להיות בקשר איתה אבל בזמן הזה הוא כול יום שולח לי הודעות ומדבר איתי מה אני אמורה לחשוב מזה ? מה אני יעשה..
אז מה?!
אז הוא מדבר איתך..ביג דיל...אם הוא אמר שהוא רוצה להיות בקשר איתה וותרי עליו!!
QUOTE (LooVee @ 26/06/2005) QUOTE (Suga @ 26/06/2005) אני חושבת כמו זהר..
חח זהר אני תמיד חושבת כמוך חח מואהה!
חחחחח כן גם אני שמתי לב לזה או שאני מסכימה איתך או שאת איתי חיחיחיח....
רציתי לרשום לך את זה לא מזמן לא יודעת למה לא רשמתי ... את רואה גם בזה אני מסכימה איתך חחח 😊
וובקשה זה חשוב לי זוהר עם ו' חחחחחחח (פיגור נפשי)
סבבה זוהר!חח!
מואהההההה!!!!! 😍
לפי דעתי, אם הוא אמר לך שהוא רוצה להיות בקשר איתה,
אז מן הסתם איתך הוא מדבר כי אולי הוא מרגיש נחמד לדבר איתך
אולי קל לו יותר לספר לך דברים.
זה לא אומר שהוא גם רוצה אותך.
נכון לעכשיו, מבחינת חברה שלך לך אין כלום אליו, ואילו לה יש המון... ואת יודעת מזה.
ככה שלא יהיה בסדר מצידך עכשיו אם תפעלי כדי להשיג אותו לעצמך.
כל זאת אם את מעוניינת לשמור על הקשר עם החברה שלך בריא!
*~ענבל~*
קודם כל ברוכה הבאה לאתר תהניי
עכשיו לגבי מה שכתבת מאמי
לדעתי את חייבת להגיד לה את האמת
אל תסתירי ממנה בכל זאת אתן חברות לטוב ולרע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תחברי מה יותר חשוב לך.. להפסיד את הבן או את החברה.
QUOTE (sseven @ 26/06/2005) אמרת לה כבר משו.. תוותרי על הבן הזה.. תפרגני לחברה שלך..
חושבת כמוך!
חבל שתריבו בגלל בן קחי צעד אחורה ותפרדני לה