מלא אנשים כבר שאלתי! חברים מהארץ, שחקני אינטרנט מחו"ל מכל הגילאים..
הרוב ניסו לתת עיצות איך להתנשק והרוב פשוט לצערי חיים בסרט (להדביק לה נשיקה וזהו).
מה שלא עובד בכל מצב.
בכל אופן, העיצה הכי טובה שקיבלתי זה: להיות עצמך
אני העצמי הוא בן אדם ביישן, שהיה הולך לפגישה ונראה אדום אש לפני שזה היה מתחיל.
וחשבתי על העיצה על להיות עצמי.. ועשיתי את הדבר הכי מביך בעולם: דיברתי איתה על זה!
שיתפתי אותה ואמרתי לה שהיא הראשונה שלי, וכמה שאני אוהב אותה.. ואמרתי לה בדיוק ממה אני חושש ואמרתי לה שאני מחפש את האחת, ואני לא הולך לשם בשביל סטוצים,כאילו שהיא זאת הידידה שצריכה להסביר לי על איך להתנשק עם אחרת.
ותנחשו מה היא אמרה? (חוץ מהעובדה שלא הייתי צריך להגיד לה את זה...)
היא אמרה שאני חמוד, שאמרתי לה את כל זה והיא אמרה שהיא מחכה שזה יקרה. (מה שאומר שזה כן יקרה!) ככה שאפילו שחשבתי על להיות עצמי קודם.. חשבתי שזה בלתי אפשרי!
ושאלתי אותה מה היה קורה אם הייתי פשוט נותן לה נשיקה באופן מפתיע והיא אמרה לי סביר להניח שלא משהו נחמד... אז אנשים פשוט תהיו עצמכם!!! זה פשוט מחזק את הדברים האלה.. אפילו שאתם חושבים שאם תשנו התנהגות אתם תהיו טובים יותר, אתם תראו שיהיה לכם הרבה יותר קל אם באמת תתנהגו בצורה שאתם חושבים ועומדים בה.
נכון!מסכימה איתך בהחלט!
הכי חשוב זה ליהיות עצמך..לא להתחזות לאדם שהוא לא אתה!
אני ממש מצדיקה אותך וחושבת כמוך!
QUOTE (Suga @ 26/06/2005) נכון!מסכימה איתך בהחלט!
הכי חשוב זה ליהיות עצמך..לא להתחזות לאדם שהוא לא אתה!
אני ממש מצדיקה אותך וחושבת כמוך!
😊 אני איתך
אני גם חושבת שצריך להיות עצמך.. אבל בשביל למצוא אהבה צריך גם להיות מעבר למה שאני וזה אומר שאם יש מישהו שמתנהג זוועה.. הוא צריך לדעת להתנהג ולהיות נורמלי בשביל שאנשים יואהבו אותו ושהוא יתחבב עליהם...
כי לדוגמא בן אדם שכשהוא אוכל הוא נראה נורא ולא מנומס אי אפשר להגיד לו "תהיה עצמך" ואנשים יברחו ממנו!
מזתומרת?
כאילו להלביש עליו בן אדם אחר בשביל להתחבר לחברה..
ההפך הוא צריך ליהיות מי שהוא..
ועם הוא מתנהג זוועה שיתנה ולא רק בשביל להתקבל לחברה אלא בשביל עצמו..
QUOTE (Suga @ 26/06/2005) מזתומרת?
כאילו להלביש עליו בן אדם אחר בשביל להתחבר לחברה..
ההפך הוא צריך ליהיות מי שהוא..
ועם הוא מתנהג זוועה שיתנה ולא רק בשביל להתקבל לחברה אלא בשביל עצמו..
נכון!!! מסכימה ב100%!!
כל הכבוד..😊
אני ממש שמחה שהבנת את זה..
יש הרבה בכל גיל שמנסים להיות משהו שהם ממש לא..
ותמיד זה מתגלה בצורה מכוערת..
הפינמיות של כל אדם זה הדבר הכי יפה..!!
אז תשמרו עליו!!
בהצלחה!
אוהבת מורן!
עובדה.. זה עבד אצלי.. היא הסכימה לזה עוד קודם.. ומזל שדיברתי איתה אחרי זה הייתי לחוץ כל רגע ורגע
מסכימה לגמרי עם התגובה הראשונה (:
יאא.. אתה באמת חמוד!!!! אני גם התחלתי לעשות ולהגיד ברים שאני חושבת.. (למי שאני חושבת עליו) וזה משתלם לי רצח!! הוא עצמו קצת ביישן כך שאני ברוב יוזמת בעצמי וגם הפעם... סתם דיברנו ודיברתי איתו על מה שאני מרגישה והוא אמר שיש מצב לאהבה...??? איזה סוויטטט!!!
מואה אוהבת אתכםםםםםם 😛 אנהה